Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Viikko 6


Markku
 Share

Recommended Posts

  • Replies 32
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

55 kilometriä ja siitä kymppi kovaa sinne tänne ripoteltuna. Aika vähän, molempia. Syyllisiä on kaksi. Aktiacup jonne piti mennä. En mennyt. Ja sitten minä, jota ei huvita. Alla on jopa uudet kengät jotka toimii lumella erinomaisesti. Ei nastat. Ne on erilaiset kuin vanhat harjoituskengät ja nyt on pientä jännitystä ilmassa, kuinka nilkka tulee niiden kanssa toimeen. Tärkeää on että paikat kestää. Tein etunojapunnerruksia vuoden tauon jälkeen. Uskon niiden olevan hyvä lisä treeniin joka laittaa keskikropan kuntoon. Sen pitää sallia kovat vauhdit.

Link to comment
Share on other sites

ma: lepo

ti: aamu 8,2km@5.27

ke: kuntosalia 62min

to: aamu 5,65km@5.16

pe: lepo

la: matolla vedot/ palautus sama kuin juoksu 1,2,3,4,4,3,2,1 (vauhit 4.00 ja 3.45)+ läm yht 10km + punttia 75min

täyteen

su: 15,25km@5.19 (viim 5,25km@5.09)

Yht: 4h53min, josta juoksua melekein 40km. Tynkä reenejä, vaan kun ei enempää kerkee

Link to comment
Share on other sites

MA Lepo

TI Kävelyä ja juoksua yht. 9.5 km (1.08; ks, 117)

KE Spinning 1h (ks. 142/max.163)

TO TV-ke juoksua 9,5 km (1.0; ks.123)

PE Lepo

LA 1.Spinning 55 min ((ks. 136/max.160)

2. VR-juoksua/kävelyä 5 km + hiihtoa 2.5 km

SU Perinteistä hiihtoa 40 km (3.40; ks. 136, max. 155)

Yht. n. 8,5 h harjoittelua (5021 kcal). Juoksut lähinnä kokeilua, josko vammautunut jalka alkaisi kestää. Lauantain toinen treeni piti keskeyttää voimakkaan väsymyksen vuoksi (liekö johtunut muutama tunti aiemmin saadusta sikainfluenssarkotteesta)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share


×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy