StanleyPark Lähetetty 11. helmikuuta , 2010 Share Lähetetty 11. helmikuuta , 2010 Moi, laitetaanpas pieni mainos/muistutus tänne ultra-ketjuun tuosta tulevasta Endurancen kevätleiristä Karjalohjalla Kylpylähotelli Päiväkummussa 20.-21. maaliskuuta. Leiriohjelma noudattaa totuttua kaavaa lauantain yhteislenkin, kokouksen ja saunan kautta sunnuntain (kiihtyvävauhtiseen) yhteislenkkiin. Tässä alustava aikataulu: La 20.3. 10.00–14.00 Saapuminen Päiväkumpuun ja yhteislenkki (lähdöt esim. tasatunnein pääovelta). Huoneet saa klo 14.00 jälkeen 15.00–18.00 Kevätkokous, luentosali 17.00–19.00 Päivällinen noutopöydästä 18.00–23.00 Rantasauna. Halukkaat voivat käydä sauna-lenkillä Su 21.3. 7.30 - 9.00 aamupala, jonka jälkeen sopivan ajan kuluttua lenkille. 11.30 - 13.00 lounas Klo 12 mennessä huoneiden luovutus. Hinnat: - 48€/hlö 2 hlö huone - 42€/hlö 3 hlö huone tai - 39€/hlö 4 hlö huone Hinta sisältää majoituksen, aamupalan sekä kylpylän ja kuntosalin käytön aukioloaikana. Lounas/päivällinen 15€ paikan päällä ostettuna tai 13€ etukäteen varattuna Ilmoittautumiset viimeistään 20.helmikuuta. Yhteyshenkilö: Ari Päivinen: rc.juoksuaika@suomi24.fi Kaikki mukaan!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rygge Lähetetty 12. helmikuuta , 2010 Share Lähetetty 12. helmikuuta , 2010 Tämä olisi kyllä ollut hieno tapahtuma, mutta mulla alkaa samaan aikaan oma leiri Levillä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
StanleyPark Lähetetty 12. helmikuuta , 2010 Author Share Lähetetty 12. helmikuuta , 2010 Ilmoittautumiset leirille voi laittaakin Arille 5. maaliskuuta asti. Eli vähän lisäaikaa tässä suhteessa. Ja kaikki mukaan leirille. Karjalohjahan on kaiken lisäksi niin lähellä. Matkaa ei ole kuin runsaat 80 km Helsingistä sekä Turusta. Tampereelta vähän enemmän. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hatapa Lähetetty 12. helmikuuta , 2010 Share Lähetetty 12. helmikuuta , 2010 Ja kaikki mukaan leirille. Karjalohjahan on kaiken lisäksi niin lähellä. Matkaa ei ole kuin runsaat 80 km Helsingistä sekä Turusta. Tampereelta vähän enemmän. Mistä tulikin mieleeni, että voin noukkia matkan varrelta porukoita kyytiin. Todennäköisin ajoreitti kulkee Jkl-Heinola (E75)-Lahti-Mäntsälä-Hyvinkää-Lohja-Karjalohja, mutta pientä säätövaraa tuossa reitissä luonnollisesti on. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toh Lähetetty 12. helmikuuta , 2010 Share Lähetetty 12. helmikuuta , 2010 Sattui ikävästi muuta puuhaa tuolle viikonlopulle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Santta Lähetetty 12. helmikuuta , 2010 Share Lähetetty 12. helmikuuta , 2010 Sattui ikävästi muuta puuhaa tuolle viikonlopulle. Samoin meillä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nana Lähetetty 13. helmikuuta , 2010 Share Lähetetty 13. helmikuuta , 2010 Mistä tulikin mieleeni, että voin noukkia matkan varrelta porukoita kyytiin. Todennäköisin ajoreitti kulkee Jkl-Heinola (E75)-Lahti-Mäntsälä-Hyvinkää-Lohja-Karjalohja, mutta pientä säätövaraa tuossa reitissä luonnollisesti on. Ilmoittauduin juuri tuonne mukaan enkä ole autollinen. Voin hankkiutua johonkin ajoreittisi varrella olevalle risteysasemalla junalla, jos viitsit napata kyytiin..? :thumbsup: Link to comment Share on other sites More sharing options...
hatapa Lähetetty 13. helmikuuta , 2010 Share Lähetetty 13. helmikuuta , 2010 Ilmoittauduin juuri tuonne mukaan enkä ole autollinen. Voin hankkiutua johonkin ajoreittisi varrella olevalle risteysasemalla junalla, jos viitsit napata kyytiin..? Tämä selevä. Sovitellaan lähempänä aikatauluja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
haka Lähetetty 19. helmikuuta , 2010 Share Lähetetty 19. helmikuuta , 2010 Tulossa ollaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Holle Lähetetty 2. maaliskuuta , 2010 Share Lähetetty 2. maaliskuuta , 2010 Tulossa ollaan. Kuin myös! Eli mun kyytiin mahtuu neljä. Reitti Turku-Salo-Karjalohja.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mari T Lähetetty 2. maaliskuuta , 2010 Share Lähetetty 2. maaliskuuta , 2010 Kuin myös! Eli mun kyytiin mahtuu neljä. Reitti Turku-Salo-Karjalohja.... Mä luulen, että minä ja Jatossu (vakiokyytiläiset) tultaisiin kyydissäsi, jos vain mukaan mahtuu ja aikataulut menevät yksiin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Holle Lähetetty 2. maaliskuuta , 2010 Share Lähetetty 2. maaliskuuta , 2010 Mä luulen, että minä ja Jatossu (vakiokyytiläiset) tultaisiin kyydissäsi, jos vain mukaan mahtuu ja aikataulut menevät yksiin. Näin arvelinkin Eli paikat Turusta varattu teille... suksiboxi vielä vapaa.... ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
hatapa Lähetetty 2. maaliskuuta , 2010 Share Lähetetty 2. maaliskuuta , 2010 Näin arvelinkin Eli paikat Turusta varattu teille... suksiboxi vielä vapaa.... Se on anopille... :wife: Link to comment Share on other sites More sharing options...
jatossu Lähetetty 2. maaliskuuta , 2010 Share Lähetetty 2. maaliskuuta , 2010 Näin arvelinkin Eli paikat Turusta varattu teille... suksiboxi vielä vapaa.... Mä en käsitä 1+2= 3. Ei ne mun ja Mari T:n matkatavarat kahden ihmisen tilaa vie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts