Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Maskun maraton 18.4.2010

Recommended Posts

Jaaha, onkos porukkaa tulossa Maskuun juoksemaan? Itse olen juossut siellä kahtena vuotena puolikkaan. Viime vuonna tuli oma ennätys niin kevyesti, että ajattelin kokeilla tänä vuonna kokonaista.

Vähän tuo kierroksen lopun ylämäkivoittoinen osuus kauhistuttaa, mutta katsotaan, sanoi pässi kun kuoppaa kaivoi... Eihän se tarvitse juosta kuin neljä kertaa...

Se hyvä puoli tuossa Maskun tapahtumassa ainakin on, että helteen todennäköisyys on aika pieni.

• Replies 107
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ajattelin puolikkaan juosta. Topivoisin vähän lämpimämpää kuin 2009.

Viime vuonna kokonainen, hemmetin kova vastatuuli pellolla vei minun voimat (ehkä myös liian kova aloitus...), ylämäkiä on yksi kunnollinen ja alamäkiä samoin.

Maraton ja 4 kierrosta, aikalailla yksinään sai mennä.

Muistaakseni 2007 oli +17 ja lyhyillä sai juosta ja kuumaa oli ja jano tuli. Mutta helteelle tuskin päästään, onneksi.

Ja viime vuonna sulla ja Hollella oli aika kylmää, kun odotitte mua maaliin.:thumbsup:

Tänä vuonna jää Masku väliin. Viimeistelen silloin kuntoani viikko Maskun jälkeen olevalle Hampurin maratonilla suunnistusmetsässä!

Ja Mari T:llä näkyy olevan uusi avatar. Lieneekö Espoon reissun peruja?

Ja viime vuonna sulla ja Hollella oli aika kylmää, kun odotitte mua maaliin.:thumbsup:

Tänä vuonna jää Masku väliin. Viimeistelen silloin kuntoani viikko Maskun jälkeen olevalle Hampurin maratonilla suunnistusmetsässä!

Ja Mari T:llä näkyy olevan uusi avatar. Lieneekö Espoon reissun peruja?

Kuvan on Lanttu otettu, kun jäljellä oli noin minuutti! Jos kuva olisi isompi, niin näkyisi leveä hymy:2vrolijk_08: