Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Janakkalan puolikas

Recommended Posts

Tuolla Kiipulassa on hienot maastot, voin suositella. Asuin noin 10km päässä yhteen aikaan ja tein silloin jonkin verran lenkkejä tuolla. Nyt kuljen välillä työn puolesta Tre - Hki -väliä ja noiden reissujen yhteydessä olen kesäkelillä silloin tällöin ajanut auton Turenkiin parkkiin, vaihtanut kassista juoksukamat ja käynyt Kiipulassa kiertelemässä, ihan vaan sen takia, että siellä on vaan niin hienoja paikkoja. Lokakuussa tuolla järjestetään 8km Kiipula-hölkkä, jossa on myös hyvä maastojuoksureitti, ei mikään mahdottoman raskas.

• 2 weeks later...

Sen verran olen sivusta seurannut tuota tapahtumaa, että järjestäjät tekevät tosissaan töitä, että tapahtuma olisi jatkossa todellinen massatapahtuma.Itsekkin olen noita KiipFIT reittejä juossut ja täytyy sanoa, että maasto ei paljoa eroa Kuusamon maisemista, jos ei koskia oteta huomioon. Meiltä on työpaikalta lähtemässä iso porukka tapahtumaan.

• 4 weeks later...

Kannattaa tulla ehdottomasti. Hienot maastot, ja varmaan toimii hyvin valmistavana esim. vaarojen maratonille. Itse otan kalenteriin, varsinkin kun työnantaja sponssaa osan maksusta (taitaa jäädä 17e hinnaksi) ja kun muutenkaan ei ole "pelipaikalle" kuin jotain 10km.

Tosin tulee aika ruuhkaa tuohon heinä-elokuulle, kun lupasin juuri tänään ensimmäiselle "sileälle" maratonille 17.7 Hämeenlinnaan, ja sitten 15.8 olisi Nokia, mutta otetaan Kiipulassa rauhallisesti maisemia katsellen.

• 3 weeks later...
  • 3 months later...