pietari Lähetetty 29. lokakuuta , 2005 Share Lähetetty 29. lokakuuta , 2005 Kaikenlaista tilastotiedettä kun kysellään palstalaisista niin kysytään nyt palstalaisten ikäjakaumaa. Naisten ei tietenkään tarvitse vastata! Johan sen äiteekin aikoinaan opetti :oops: Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietari Lähetetty 29. lokakuuta , 2005 Author Share Lähetetty 29. lokakuuta , 2005 Ikämies olen itse 43 mittarissa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maija Lähetetty 29. lokakuuta , 2005 Share Lähetetty 29. lokakuuta , 2005 Oikeinko totta, että jo 36 vee = "vain" ikämies tai -nainen? :hehe Olisihan tuo kiinnostavaa tietää ikäjakauma siitäkin ylöspäin, ettei olisi yhtä harmaata massaa, kun noita (meitä) täällä kuitenkin pyörii. Tää kolminelonen. :kitara Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vivi Lähetetty 29. lokakuuta , 2005 Share Lähetetty 29. lokakuuta , 2005 Oikeinko totta, että jo 36 vee = ikämies tai -nainen? :hehe Olisihan tuo kiinnostavaa tietää ikäjakauma siitäkin ylöspäin, eikä olisi yhtenä harmaana massana. Juu munkin mielestä olisi saanut olla enemmän. Mä olen 21. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietari Lähetetty 29. lokakuuta , 2005 Author Share Lähetetty 29. lokakuuta , 2005 Meinasin laittaa lisää noita vaihtoehtoja.......mutta kun se virallisestikkin alkaa nuo ikämiessarjat tuosta 35:stä ni jätin sen tuohon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seppo Lähetetty 29. lokakuuta , 2005 Share Lähetetty 29. lokakuuta , 2005 Edit: Lisäsin lisää ikäluokkia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
unaz Lähetetty 29. lokakuuta , 2005 Share Lähetetty 29. lokakuuta , 2005 36 räsähtää lasiin ens kuussa. Kamalaa. Henkisesti tunnen olevani ehkä 16, fyysisesti varmaan olen reilusti yli nelikymppisen näköinen ja kuntoinen, että siinä mielessä olis pitänyt vastata "ikänainen". Link to comment Share on other sites More sharing options...
AriV Lähetetty 29. lokakuuta , 2005 Share Lähetetty 29. lokakuuta , 2005 Täällä voit testata henkisen ikäsi. http://testit.mine.nu/TestaaMinut Link to comment Share on other sites More sharing options...
unaz Lähetetty 29. lokakuuta , 2005 Share Lähetetty 29. lokakuuta , 2005 Oho, peräti 18 v. olen henkisesti. Ilmankos on viimeaikoina tuntunut niin kovin kypsältä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KaisaO Lähetetty 29. lokakuuta , 2005 Share Lähetetty 29. lokakuuta , 2005 Oikeasti 23, mutta testin mukaan 34. Pitäisköhän tästä huolestua? Link to comment Share on other sites More sharing options...
karppa Lähetetty 29. lokakuuta , 2005 Share Lähetetty 29. lokakuuta , 2005 Mun henkinen ikä oli kymmenen vuotta vanhempi mitä olenkaan. Miten sen nyt ottaa. Tietenkin on hienoa olla henkisesti kypsempi. :yaya Link to comment Share on other sites More sharing options...
mosku Lähetetty 29. lokakuuta , 2005 Share Lähetetty 29. lokakuuta , 2005 Tämmönen kysely taisi olla wanhankin puolella mutta vastataan taasen. Suuri osa teistä on mun kakrujen ikäisiä ja osa vois olla lastenlastenkin, jos tuo juniori ois ollu nopeampi. Huomas tytöt vasta 35 ikäisenä, mutta on ehtinyt yhden 3 vuotiaan isukiksi. En ole sitä sorttia, että tarttis ikää valehdella vaikka naisimmeinen olenkin, miksi pitäs. Ikää tullut mittariin 61 mutta ei haittaa. Eikö ihminen ole sen ikäinen miltä itestä tuntuu. Testi antoi henkiseksi iäksi 37 vuotta. :musiikki Link to comment Share on other sites More sharing options...
T.A. Lähetetty 29. lokakuuta , 2005 Share Lähetetty 29. lokakuuta , 2005 Testi näyttää 37, tunnen olevani tällä hetkellä n. 50 ja oikeasti olen 24. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landor Lähetetty 29. lokakuuta , 2005 Share Lähetetty 29. lokakuuta , 2005 Jatketaan henkisesti 37 v sarjaa. Oikeasti siis 35. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts