Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Läskikerho


Landor

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

30.12. 75,0 kg

27.01. 71,6

25.02 69,9

01.04. 68,3

29.04. 69,9

Työmatkalla tuli pahasti lisää takapakkia. Syynä harjoittelutauko ja reipas syöminen. Tällä lisämassalla voi tietenkin vähän selittää Länsiväyläjuoksun tulosta.

Joka tapauksessa vedonlyönnin tarkastuspunnitukseen on vielä nelisen viikkoa, joten lisäaika täytyy käyttää tehokkasti hyväksi (-> alle 68kg on tavoite).

Link to comment
Share on other sites

Tossa ennen Länsiväylää, kun tuli kellotettua 100 kg rikki niin on alkanut tää läskin hinaaminen taas korpeemaan. Hieman olen laskeskellut millaista tavoitetta uskaltaisi laittaa puolikkaalle. Viime marraskuussa meni puolikas 4:31 min/km vauhdilla, nykyisillä läskeillä, oletuksena sama kunto, vauhtiennuste olisi n. 20 s/km (~7%) hitaampi. Kunnianhimoisena puolikkaan tavoitteena voisi olla 1:40:00 (4:44 min/km), hidastaminenhan onnistuu kyllä.

Pakko nyt vähän laskeskella lisää... ja jos pääsin painoindeksiin 25 (~88 kg) niin silloin pitäisi jo pystyä hätyyttelemään 1:30 puolikkaan aikaa 4:15 vauhdilla. Kun nyt tälle tielle lähdetttiin niin jatketaan vielä vähän... painoindeksi 22 (78 kg) -> puolikkaan vauhti ~3:45 ja siitä aika alle 1:20.

Joo... ja sitten plääni

A) toi 88 kg ja 1:30 rikki puolikkaalla Vantaan maralla 2007. Aamupaino pitäisi saada n. lukemaan 86 kg ja mielellään n. 1 kk ennen kisaa. Se tekis n. 3 kg/kk painon pudotusta. Ei mahdoton, mutta huonosti on tähän asti onnistunut.

Eniwei jatketaan...

B) siitä sitten toi 10 kg lisää pois vaikka HCR 2008 mennessä. Jos siis painossa pitäisi olla 1 kk ennen kisaa niin se tekee vaikkapa n. 2 kg/kk. Ja tällä siis alle 1:20 puolikkaalla. HEH HEH.

Nonii, nyt on plääni - ei muuta kuin toteuttamaan.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

...mutta päättänyt olen, että kun tuo ensimmäinen maratonini koittaa 9.6., painan sen verran kuin olen haaveillut jo vaikka kuinka ja kauan.

Noh, kas kummaa, näin ei sitten käynytkään. Paino on kyllä pudonnut, mutta ei niin paljon, että olisin vajaan kahden viikon päästä siinä lukemassa, josta haaveilen. Herkkulakko on näköjään purrut. Varsinaisesti laihduttaa en jaksa enkä viitsi. 3 kiloa olen nyt tuosta tavoitteesta.

Link to comment
Share on other sites

Tadaa, tänään olen BMI:n puolesta normaalipainoinen! Tavoitteeseen enää 2,5 kg - ei ensi viikolla kuitenkaan enää, kun pitäisi tankata... Mutta iloitsen tämän lyhyen hetken.

Ja -5 kg vuoden alusta.

Hyvä suoritus. Onnittelut. Nyt varmaan on kohta aika laittaa hetkeksi vaaka piiloon ja kaivaa kello esiin....

Link to comment
Share on other sites

30.12. 75,0 kg

27.01. 71,6

25.02 69,9

01.04. 68,3

29.04. 69,9

Työmatkalla tuli pahasti lisää takapakkia. Syynä harjoittelutauko ja reipas syöminen. Tällä lisämassalla voi tietenkin vähän selittää Länsiväyläjuoksun tulosta.

Joka tapauksessa vedonlyönnin tarkastuspunnitukseen on vielä nelisen viikkoa, joten lisäaika täytyy käyttää tehokkasti hyväksi (-> alle 68kg on tavoite).

02.06. 67,2

Vedonlyönnin tarkastus on siirtynyt kesäkuun loppuun, joten nyt täytyy pysytellä näissä luvuissa..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Ketjua lukevat   0 members

    • Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä
×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy