Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Viikko 4


KTz
 Share

Recommended Posts

Pakko avata tämä ketju, kun ei muutakaan voi tehdä. Tällä hetkellä masennuksen taso on valtava.

ma: ap: 10km (4.54/km), ip: 11km (4.36/km) - lenkit matolla, hiukan heikko olo

ti: lepo

ke: lepo

to: lepo

pe: 6km (4.55/km) - matolla, lenkki kesken, edelleen heikko olo...

la: lepo

su: lepo

Yht. 27km (4.47/km)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 31
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ma:pertsaa 11,3km@5.19

ti: lepoa (pakko kun ei kerenny)

ke: pertsaa 11.35km@5.18, sis 11*30s kovaa

to: lumikenkäilyä 75min

pe: kuntopyörää 60min + 10min kuntopiiriä (rinta, vatta)

la: lumikenkäilyä 62min + 10min kuntopiiriä (hauis, ohent, alavatta)

su: lumenluontia + kuntopyörää + 5min vattaa, yht 85min

yht: 422min eli pikkusen reilu 7h

Link to comment
Share on other sites

Ma: Ip: 11km juoksumatolla 2% nousukulmalla, sis. 9km 4:10/km+1km 3:56/km+verrat. 40min lihaskuntotreeni. Ilta: 10.3km PK 5:19/km.

Ti: Lepo

Ke: Juoksumatolla 2% nousukulmalla 16km, sis. 10x1000m vedot 3:45/km 400m hölkkäpalautuksin+verrat. 50min lihaskuntotreeni.

To: Ip: Juoksumatolla 2% nousukulmalla 15km; vitoset 4:45-4:30-4:20/km. 30min lihaskuntotreeni. Ilta: PK 5.2km 5:13/km.

Pe: Juoksumatolla 2% nousukulmalla 13km; 7km-1km-1km-1km 4:08/km-hölkkäpalautus-4:00/km-3:45/km+3km verrat. 30min lihaskuntotreeni.

La: 30.5km pitkis 5:04/km, väli 12-23km 4:34/km.

Su: 20.6km 5:02/km. Viimeinen vitonen 4:23/km

Juoksua yht. 121.6km+4x lihaskuntotreeni. Ensi viikolla sitten kevennellään :hali_knuffl_rein:

Link to comment
Share on other sites

Ma: Ip: 11km juoksumatolla 2% nousukulmalla, sis. 9km 4:10/km+1km 3:56/km+verrat. 40min lihaskuntotreeni. Ilta: 10.3km PK 5:19/km.

Ti: Lepo

Ke: Juoksumatolla 2% nousukulmalla 16km, sis. 10x1000m vedot 3:45/km 400m hölkkäpalautuksin+verrat. 50min lihaskuntotreeni.

To: Ip: Juoksumatolla 2% nousukulmalla 15km; vitoset 4:45-4:30-4:20/km. 30min lihaskuntotreeni. Ilta: PK 5.2km 5:13/km.

Pe: Juoksumatolla 2% nousukulmalla 13km; 7km-1km-1km-1km 4:08/km-hölkkäpalautus-4:00/km-3:45/km+3km verrat. 30min lihaskuntotreeni.

La: 30.5km pitkis 5:04/km, väli 12-23km 4:34/km.

Su: 20.6km 5:02/km. Viimeinen vitonen 4:23/km

Juoksua yht. 121.6km+4x lihaskuntotreeni. Ensi viikolla sitten kevennellään :hali_knuffl_rein:

Aivan eläimellisiä vauhteja mun silmään. Mä en ole ikinä harjoitellut noin kovaa, tai edes noin paljon. Tälle täytyy kumartaa. :kumarrus:

Link to comment
Share on other sites

Aivan eläimellisiä vauhteja mun silmään. Mä en ole ikinä harjoitellut noin kovaa, tai edes noin paljon
Vain lahjattomat treenaa, vai miten se nyt meni. Yllättävän hyvin kroppa on kyllä ottanut treeniä vastaan ja mitään kremppoja ei ole ilmestynyt lukuunottamatta lievää vas. takareiden kireyttä. Jalkojen hieronta voisi tehdä poikaa. Ensi viikko on tosiaankin sitten kevyempi vauhtien ja kilometrien suhteen.
Link to comment
Share on other sites

Ma: 21 km, 5:45/km

Ti: lepo

Ke: 12 km, 5:34/km

To: 10 km, 5:50/km, 3 lyhyttä spurttia ja muuten kevyttä

Pe: 5x1000 m vedot 2 min kävelypalautuksilla, vedot 4:16 -> 3:56 välille, veryttelyineen yhteensä 12,3 km

La: aamulla 6 km, 6:01/km ja illalla 9,5 km, 5:30/km

Su: 21,3 km, 5:45/km

Viikko yhteensä 92,1 km ajassa 8:41

Link to comment
Share on other sites

ma: 1h hölkkä, palauttelua voimatestistä

ti: matkapäivä

ke: lumilautailu 4h

to: 1h hölkkä, pyrähdyksiä, punnerrussarja ja burpeesarja 3460 metrissä

pe: auton työntöä mäkiin ja juoksua terminaalissa

la: lepo

su: Myllyn 10v-kisat, 800m 2:31.76, enkka ja tiukan loppukiritaistelun voitto. (Edellinen epävirallinen: 2:32.6 6/2008 Koirataksissa)

Sunnuntain kisa olisi ollut katastrofi ilman MattiH:ta. Nyt olimme varsin oiva taistelupari. Nopeuspainotteisen harjoittelun ja nk-treenin puutteen vuoksi hapot olivat mojovimmat mitä olen saanut ja keuhkot ovat edelleen tulessa. Enkkaan olen tosi tyytyväinen, koska se syntyi kunnon ollessa vielä vähän epätasapainossa, eikä painokaan ole vielä tyydyttävä.

Jatkossa voimaharjoittelu ja nopeus siirtyy ylläpitäväksi ja keskityn enemmän kestävyyteen.

Muokattu
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share


×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy