Semitendinosus Lähetetty 28. tammikuuta , 2010 Share Lähetetty 28. tammikuuta , 2010 Kuka teistä hiihtoladullakävelijöistä odottaa M-junaa pelkkään Hankkijan lippikseen verhoutuneena? Link to comment Share on other sites More sharing options...
villho Lähetetty 28. tammikuuta , 2010 Share Lähetetty 28. tammikuuta , 2010 Kuka teistä hiihtoladullakävelijöistä odottaa M-junaa pelkkään Hankkijan lippikseen verhoutuneena? Itse epäilisin kyllä kävelijän sijasta juoksijaa, kun on ilmeisesti sen verran vikkelä, ettei ole vielä jäänyt hommistaan kiinni. Tällaista meilläpäin. En tunnusta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pantse Lähetetty 28. tammikuuta , 2010 Share Lähetetty 28. tammikuuta , 2010 Ihan tasapuolisuuden vuoksi näin Vantaalla. Syytön olen Villhon tapaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GrigoriSoiros Lähetetty 28. tammikuuta , 2010 Share Lähetetty 28. tammikuuta , 2010 Tunnustan, olen syytön Link to comment Share on other sites More sharing options...
villho Lähetetty 28. tammikuuta , 2010 Share Lähetetty 28. tammikuuta , 2010 Tunnustan, olen syytön Niin, näkeehän sen jo kuvastakin, että sulla on pöksyt jalassa :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sleepless Lähetetty 28. tammikuuta , 2010 Share Lähetetty 28. tammikuuta , 2010 Kuka teistä hiihtoladullakävelijöistä odottaa M-junaa pelkkään Hankkijan lippikseen verhoutuneena? olisisisiko ....... se alkuperäinen oranssi Hankkija-lippis? Jos se on alkuperäinen niin epäiltyjen joukko supistuisi pieneksi. Alkuperäinen oranssi Hankkija-lippis on harvinainen keräilykappale! Link to comment Share on other sites More sharing options...
JTG Lähetetty 28. tammikuuta , 2010 Share Lähetetty 28. tammikuuta , 2010 Alkuperäinen oranssi Hankkija-lippis on harvinainen keräilykappale! niin on ja omastani en luovu edes kovalla rahalla edit:...ups! :censored: Link to comment Share on other sites More sharing options...
villho Lähetetty 28. tammikuuta , 2010 Share Lähetetty 28. tammikuuta , 2010 Alkuperäinen oranssi Hankkija-lippis on harvinainen keräilykappale! Tuolla lappeen Rannassa noita näkyi opiskeluaikana koneteekkareilla. Tiedä sitten olivatko aitoja ja alkuperäisiä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esko Lähetetty 28. tammikuuta , 2010 Share Lähetetty 28. tammikuuta , 2010 Hankkijan lippis, Kehäkolmosen sisäpuolella? No eipä ihme, että kaupunkilaisjupit ovat kauhuissaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ultra-Maileri Lähetetty 28. tammikuuta , 2010 Share Lähetetty 28. tammikuuta , 2010 :lipsrsealed: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esko Lähetetty 28. tammikuuta , 2010 Share Lähetetty 28. tammikuuta , 2010 Mutta siis, mikä tässä paljastelijan jutussa on eniten risonut, niin se on tämä aiheen uutisointi. Että lööppien mukaan kyseessä on "keski-ikäinen vaaleaihoinen kantasuomalainen mies". Ja että "muu varustus ei ole kummoinen". Kamoon, pientä rajaa nyt, siellä on sentään 15 astetta pakkastakin! Parta vaan saa näyttämään vähän vanhemmalta ja pakkanen pienemmältä! :fighting0056: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sleepless Lähetetty 29. tammikuuta , 2010 Share Lähetetty 29. tammikuuta , 2010 Hankkijan lippis, Kehäkolmosen sisäpuolella? No eipä ihme, että kaupunkilaisjupit ovat kauhuissaan. kuin sen jälkeen, kun Sipoossa olin ajanut kunnon lantakuorman jälkeen. Tiellä oli tipahtaneita lantakokkareita. Auton pohjaan, lokasuojiin ja renkaisiin liimautuivat. Ei se kylmällä tai sainoisiko kylmemmällä ilmalla ja maalla haitannut. Mutta seuraavana päivänä Stadikan kentällä auringon paistaessa ihmettelin että mistä tämä vahvahko lannan tuoksu tällä parkkipaikalla. Kunnes olin oman purkin luona jota kärpäset melkein ympäröivät. Ei ihan Chanel 5. Ps. Luontainen uteliaisuuteni saa minut melkein kokeilmaan VR:n lähijunia. Voisikohan VR taata että kyseinen lippisherra ilmaantuu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Punaposki Lähetetty 29. tammikuuta , 2010 Share Lähetetty 29. tammikuuta , 2010 Tämä nauratti keskiviiko Metro-lehdessä (s. 4 "Vilauttelija vainoaa veturinkuljettajia"): http://static.metrolive.fi/nakoislehdet/metro/MET20100127/ Varmaan hieno päivä uusilla veturinkuljettajilla, kun ne näkee paljonpuhutun legendan ensimmäistä kertaa... "Nyt olen Kaikenkokenut Veturinkuljettaja!" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts