Jump to content
Juoksufoorumi.fi

PaawoNurmiMaraton 3.7.-10

Recommended Posts

• 3 weeks later...
  • Replies 212
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Eikös edellisvuonna tullut vettä oikein olan takaa?

Muistelen vaan että olin jokilaivalla istumassa siiderimukin kanssa ja märkiä juoksioita meni ohitse koko ajan...

Alussa oli pilvistä, lämpötila n. 16-17 astetta. Kun minä olin jossakin kolmenkympin kohdilla, tuli vettä ihan kunnolla vähän aikaa. Mutta sehän vaan piristi.

Joka tapauksessa oli minun vähistä maratoneistani se paras tähän asti.

Siis eihän tätä voi jättää väliin. Kaks ja puolivuotta sitten eka mara Paavossa ja viime vuonna Paavossa tuli kymppi täyteen. Tänä vuonna olen juuri kotiutunut Italiasta pari päivää ennen maraa, joten pastatankkaus on ainakin silloin hoidettu.

Pidän positiivisena asiana mahdollisuutta helteeseen. Helle on juuri mun juoksukeli! Edellisvuoden sade oli tosi masentavaa!

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Kolmatta kertaa Paavo Nurmeen. Ekalla kertaa kokonainen, viime vuonna miehen kanssa puolikas ja nyt jälleen kokonainen. Sattui sopivasti vapaapäivä kyseiseksi lauantaiksi niin ei muutakuin Turkkuseen hankkimaan se Tampereella ihastuttava Elämys-paita. On muuten tosi hauska keksintö toi slogan.:thumbsup:

Saas nähdä kuinka paljon reittiä joudutaan Myllysillan paikkeilla viilaamaan!

Tuskinpa vaikuttaa paljoakaan, paitsi jos kesällä ne ovat joutuneet kaivamaan ranta-alueen auki kokonaan.

Nyt loppusuoralle nousu tapahtuu ihan sillan toista päätä nousten muutaman metrin verran. Nousun voi ottaa jo 50 m aiemmin ilman että reittiin tarttee tehdä mitään muutosta