X-Caliber Lähetetty 19. tammikuuta , 2010 Share Lähetetty 19. tammikuuta , 2010 Tällainen viesti tuli mulle: Tiedoksi, että seuraava Kivitippu Ultra on päätetty järjestää 10.7.2010. Päämatka on sama 68,8 km kuin viime vuonnakin. Lisäksi marathon, puolimarathon, hölkkä sekä ultra-matka pariviestinä 33,8 km + 35 km. Ykkösosuus on mahdollista juosta marathon-maaliin saakka. Ultraajat saavat myös marathon-väliajan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Holle Lähetetty 2. maaliskuuta , 2010 Share Lähetetty 2. maaliskuuta , 2010 Tämä kisa on vakavasti harkinnassa... se on juuri sopivasti Perniön ja Paloheinän välissä... Tuo pariviestikin on hauska idea! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Holle Lähetetty 3. maaliskuuta , 2010 Share Lähetetty 3. maaliskuuta , 2010 Tämä kisa on vakavasti harkinnassa... se on juuri sopivasti Perniön ja Paloheinän välissä... Tuo pariviestikin on hauska idea! Voihan rähmä... juuri kun olin pistänyt tämän jo kisakalenteriini niin tippui tieto: http://www.ruisrock.fi/index.php Suuret innoittajat ja idolini D on huono T elikkäs Don Huonot tekevät paluun ja juuri tietenkin samana viikonloppuna!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jyrku Lähetetty 3. maaliskuuta , 2010 Share Lähetetty 3. maaliskuuta , 2010 Voihan rähmä... juuri kun olin pistänyt tämän jo kisakalenteriini niin tippui tieto: http://www.ruisrock.fi/index.php Suuret innoittajat ja idolini D on huono T elikkäs Don Huonot tekevät paluun ja juuri tietenkin samana viikonloppuna!!!! Onkohan päivästä tietoo? Jos esiintyvät vaikka sunnuntaina, niin lauantaina ehtii ottamaan pohjiksi kivitiput ja sunnuntaina muut tipat ja tiput. Taitaa mullakin ruisrock voittaa :morebeer: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Holle Lähetetty 3. maaliskuuta , 2010 Share Lähetetty 3. maaliskuuta , 2010 Onkohan päivästä tietoo? Jos esiintyvät vaikka sunnuntaina, niin lauantaina ehtii ottamaan pohjiksi kivitiput ja sunnuntaina muut tipat ja tiput. Taitaa mullakin ruisrock voittaa Sovittu Jyrku!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ete Lähetetty 14. toukokuuta , 2010 Share Lähetetty 14. toukokuuta , 2010 Kisan ajankohta olisi sopiva, maratonille voisi lähteä. Onko tietoa viime vuoden osallistujamääristä? Entä pääseekö paikan päälle (Lappajärvelle) julkisilla liikennevälineillä? Kylpylässä voisi vaikka yöpyä pari vuorokautta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tinttaiita Lähetetty 14. toukokuuta , 2010 Share Lähetetty 14. toukokuuta , 2010 Endurancen sivulta http://www.endurance.fi/ löytyy viime vuoden tulokset, ja siis myös osallistujamäärät. Tämä tapahtuma on myös mulla vakavassa harkinnassa, mutta päätöksen teen vasta kesäkuun maratonin jälkeen.. Sunnuntaiksi ostettu sitten liput Ruisrockiin Slashia kuuntelemaan :-) Edit: tuolta löytyikin vain ultrajuoksun tulokset. Täällä kaikkien matkojen tuloksia: http://www.lappajarvenveikot.fi/jaostot/kuntourheilu/kivitippu_ultra/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
jamaatta Lähetetty 2. heinäkuuta , 2010 Share Lähetetty 2. heinäkuuta , 2010 Huh, meinasi mennä ennakkoilmoittautuminen ohi, mutta ehdin sittenkin nippa nappa. Juoksun esitteessä ei ollut selkeästi saajan nimeä (mainittu pankkitilin numeroa ja järjestäjinä Kylpylä Kivitippu, Häjyt ja Lappajärven veikot, ja esite löytyy Veikkojen sivuilta), mutta Kylpylän pistin saajan paikalle. Mutta tuonne siis olisi ajatus viikon päästä mennä testailemaan vaatteita, kenkiä ja leppoisia ultravauhteja Kaustista ajatellen, ei niinkään päivän juoksukuntoa. Onkos muita menijöitä arvon kollegoissa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jii Tee Lähetetty 2. heinäkuuta , 2010 Share Lähetetty 2. heinäkuuta , 2010 Aikomus testailla juomia ja juosta suurinpiirtein vuorokaudenjuoksun vauhtia. Varsinkin, kun meni E24 talvella pahasti pieleen imeytymisongelmien takia, taitaa olla aika siirtää malto takavasemmalle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
corner Lähetetty 3. heinäkuuta , 2010 Share Lähetetty 3. heinäkuuta , 2010 ...taitaa olla aika siirtää malto takavasemmalle. Mulla loppui suorituksen täydellisesti pilanneet vatsavaivat välittömästi kun lopetin malton kanssa läträämisen, olen noudattanut malton suhteen nollatoleranssia menestyksellisesti jo muutaman vuoden. Tämän absolutismin seurauksena olen tosin joutunut keksimään pieleen menneille kisoille uusia selityksiä, kun totaaliseen pakin sekoamiseen ei ole voinut enää vedota. Link to comment Share on other sites More sharing options...
X-Caliber Lähetetty 4. heinäkuuta , 2010 Author Share Lähetetty 4. heinäkuuta , 2010 Hep, täällä ilmoittautuu vielä yksi nykyinen malto-absolutisti. Ultrien aikaiset nesteen imeytymisongelmat loppuivat kuin seinään kun poistin malton ruokalistalta. Ongelmaksi on tosin osoittautunut se, että lähes kaikki urheilujuomat ja geelit sisältävät maltodekstriiniä muodossa tai toisessa joten urheilujuomien hankinnassa joutuu käyttämään melkoista tarkkuutta. Geelejä käytän niin vähän, että niiden sisältämästä maltosta ei ainakaan vielä ole ollut ongelmia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
haka Lähetetty 9. heinäkuuta , 2010 Share Lähetetty 9. heinäkuuta , 2010 Tää menee kyl topicin ohi mut, minkä verran maltoa juomiinne sekoititte vai oliko esim. yksi "mitallinenkin" jo liikaa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jii Tee Lähetetty 9. heinäkuuta , 2010 Share Lähetetty 9. heinäkuuta , 2010 Minulla ollut ensin 6% ja sitten 4%, liikaa sekin. Ainakin minulle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
X-Caliber Lähetetty 10. heinäkuuta , 2010 Author Share Lähetetty 10. heinäkuuta , 2010 Mulla vahvuus on vaihdellut 6-10%. Toimi jonkun aikaa, mutta jossain vaiheessa vatsani alkoi hylkiä maltoa. Jotkut betonivatsat pystyvät imeyttämään juoksun aikana jopa 40% maltoliuosta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts