Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Litteät TV.t

roadrunner
 Share

Recommended Posts

• Replies 46
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kannattaa noita dvdplazan juttuja lukiessa muistaa, että osa porukasta on tuolla äärimmäisen kriittisiä ja tuijottaa sellaisia kuvan virheitä, joita ei välttämättä asiaan vihkiytymätön tavallinen pulliainen edes huomaa. LCD töllöt on mun käsityksen mukaan varsin hyviä ihan perusmalleista lähtien.

TV-liikkeessä asioidessa kannattaa muistaa, että kauppiaat säätää halvempien mallien kuvan säädöt pikkasen persiilleen ja kalliimpien mallien säädöt viimisen päälle. Yrittävät houkutella ostamaan kalliimpaa.

Mä nyt en tuosta tekniikasta niin kauheasti ymmärrä, mutta mies osti meille tuossa pari kuukautta sitten LG:n 37-tuumaisen LCD television. Siinä on ainakin hyvä kuva, ja on toiminut moitteettomasti. Mies vielä sanoi, että kuulemma noissa LCD telkkareissa on kuvanlaatu parempi, kuin plasmoissa. Vie tilaakin huomattavasti vähemmän kuin vanha kuvaputkitelkkari.

Mä olin vähän ihmeissäni, minkä takia pitää telkkarista maksaa liki 2000e, mutta ei auttanut laittaa vastaan kun meillä oli diili, että isäntä saa ostaa uuden litteän television, kun minä ostin pianon. :hehe

Vie tilaakin huomattavasti vähemmän kuin vanha kuvaputkitelkkari.

Meillä on 32":n kuvaputki-Sony ja se tosiaankin vie hieman tilaa ja painaakin kuin synti. On erittäin kätevä siivotessa. :painonnosto

Mutta tuo nyt saa vielä toistaiseksi olla, kun ei se ole kuin kolmevuotias. Ja kuvakin on, niinkuin Sonyssa aina, helkatin hyvä.

En muista mikä litteä meillä on, mutta hyvin näkyy. Ainoa mikä ärsyttää suunnattomasti on, että digiboxi tökkii vähän väliä (siis lähes päivittäin). Eli kuva ei näy mutta ääni kuuluu tai sitten on ihan pimeenä. Homma hoituu sillä kun ottaa piuhan irti ja laittaa takaisin, mutta on tää digitouhu todella kehnoa.

On hyvä. Ostin vajaa vuosi sitten 32 " LCD : n. Ja olen tyytyväinen. Kokeilin muutaman kuukauden 42 " Plasmaa. hyvä olil sekin, mutta mun olohuone oli sille liian pieni.

Lähetyssignaalissa vaan on toivomisen varaa. Ehkäpä sekin tuosta tokenee, kunhan digitaalitekniikka vielä kehittyy. ( tai tavaraa ei tungeta niin paljoa samalle kaistalle )

En muista mikä litteä meillä on, mutta hyvin näkyy. Ainoa mikä ärsyttää suunnattomasti on, että digiboxi tökkii vähän väliä (siis lähes päivittäin). Eli kuva ei näy mutta ääni kuuluu tai sitten on ihan pimeenä. Homma hoituu sillä kun ottaa piuhan irti ja laittaa takaisin, mutta on tää digitouhu todella kehnoa.

Eli teillä on digitelevisio ja se tökkii? vai erillinen digisovitin?

Olis samalla tarkoitus päästä eroon miehen korkuisesta viritinvahvistindvdvhskasettisoitindigipoksi kasasta, sekä infernaalisesta johtoviidakosta, joten siksi tuo vastaanottimen jumahtelu kiinnostaa...

Roadrunner: siis digisovitin, sellainen pieni laatikko telkkarin vieressä (meillä muistaaksen merkkinä Nokia). Tuntuu olevan yleistä että sovitin tökkii, ainakin mun kaveripiirissä.

Halvat tökkii. :viheltely

Mulla on Topfieldin 160 gigan kovalevyllinen huppumalli, eikä siinä ole ajoittaista tekstitysongelmaa lukuunottamatta ollut mitään häiriöitä. 1st.gif