Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Viikko 2


 Share

Recommended Posts

ma: 30' hölkkä

ti: juoksutekniikka, 2x20m lähtöjä, 3x20m maksiminopestesti, 3x200m/90s, 3x100m/60s, painonnostoa ja 10 leukaa

lähtö: 3.240s, maksiminopeus: 2.691s, 200m: 37s,34,34, 100m ~17s

ke: 45' PK, kahvakuulailu ja penkkipunnerrus

to: lentopallotreeni, jossa keskivartalon kuntopiiri

pe: 60' yöjuoksua avomerellä

la: 150' lumilautailua

su: 140' kevyttä hölkkää

Yht:

Nopeustestissä tuli viime viikkoon parannusta 48 sadasosaa, mikä on tuolla matkalla ihan kohtuullinen. Keskiviikon jälkeen päätin pitää kokonaisen lepoviikon, koska tuntuma oli rasittunut kahden edellisen viikon jo kohtuullisen intensiivisistä nopeus- ja voimaharjoituksista.

Lauantain lumilautailussa törmäsin valotolppaan hissistä poistuessa ja tein tässä yhteydessä jonkinlaisen spaagatin. Lievä nivuskipu ei haitannut sunnuntain juoksua, mutta tämä osoittaa silti, että (tahatonkin) venyttely on äärimmäisen vaarallista.

Tulevan viikon ohjelmassa on maksimikestävyystesti sekä voimatesti. Muuten pelkkää lepoa.

Muokattu
Link to comment
Share on other sites

Ma: 10.4km PK 4:31/km

Ti: Juoksumatolla 16km 2% nousukulmalla, sis. 4x3km vedot 4:01/km 800m hölkkäpalautuksilla+verrat. 40 min lihaskuntotreeni

Ke: Reipas 20.7km PK 4:42/km. Kympit 4:53/km ja 4:32/km

To: 20.1km PK 5:02/km, viimeiset 3km 4:28/km

Pe: Ip: 8km juoksumatolla 2% nousukulmalla; 6-1-1km 4:10-4:00-3:45/km. 40 min lihaskuntotreeni. Ilta: PK 14.5km 5:20/km

La: Juoksusta lepo. Luistelua 1h

Su: Ap: 33km 4:55/km, väli 26-31km 4:22/km. Iltapäivällä 1h luistelua ja höntsälätkää

Yht. Juoksua 122.7km+2x40 min lihaskuntotreeni+2h luistelua

Link to comment
Share on other sites

Hyvä pk-määräviikko, treeniä yhteensä 17,5h josta hiihtoa noin 16h/222km. Kevyttä peekoota ja väliin vähän reippaampaa pätkää ettei ihan junnaamiseksi mene.

Loppu maantiepyörällä sisällä rullailua jota tuli tehtyä vartin verran joka hiihtolenkin päälle.

Muokattu
Link to comment
Share on other sites

Ma: lepo

Ti: PK 17,2km, pihalla

Ke: 13x400m 400m hölkkäpalautuksella + verrat, yht. 22,3km, EC

To: PK 20,0km, matolla

Pe: PK 20,5km, matolla

La: PK 7,2km, pihalla

Su: PK 13,2km, pihalla taas liukastellen

100km ja 400m päälle. Tavoitteena ollut 120km jäi juoksematta kun viikonloppuna homma alkoi tuntua tässä vaiheessa liiankin raskaalle. Pallopelit jätin suosiolla jo tältä viikolta pois. Enää vain vireyden ylläpitoa ja enemmän lepopäiviä.

Link to comment
Share on other sites

Ma: a:TV10.0 km, 5:47/km, 127 (71%). i:TV10.4 km, 5:54/km, 129 (72%).

Ti : a:TV10.4 km, 5:35/km, 128 (71%). i:TV10.8 km, 5:44/km, 132 (73%).

Ke: Juoksua 4.7 km, 7:52/km, 110 (61%).

To: Lepo

Pe: Kiihtyvä10.0 km, 4:52/km, 150 (83%) + 4.8 km verr.

La: Retkihiihto 2:45, 97 (54%).

Su: PK intervalli 19*700m/palautus 500m kävellen. Yhteensä 3:00, 23 km, 7:48/km, 107 (59%)

Yht. Juoksua 74.4 km + 4:15 rasvanpolttoa. Perjantaina viimeinen rasittava treeni ennen kisaa.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy