Jump to content
Juoksufoorumi.fi

39. Suomi-Juoksu 100 km 12-13.06.2010

X-Caliber
 Share

Recommended Posts

Avataanpas tällekin kilpailulle keskusteluketju. Ensimmäiset ilmoittautumiset ovat jo tulleet.

Tapahtumapaikkana on Perniö (Salo) ja matkoina ovat perinteiseen tapaan 100 km ja maraton. Uutena matkana on kokeilumielessä mukana 10 km, jossa kierretään kaksi kierrosta samaa reittiä kuin satasella ja maratonilla. Tulevaisuus näyttää jääkö kympin kilpailu ainutkertaiseksi kokeiluksi vai onko se mukana jäädäkseen. Kilpailukeskus ja reitti ovat samat kuin kolmena edellisvuonnakin.

Viime vuonna tapahtumassa oli 57 osanottajaa 100 km matkalla ja maratoonareita oli mukana 29.

Suomi-Juoksu on epävirallinen 100 km SM-kilpailu 2010. Reitti on virallisesti mitattu allekirjoittaneen toimesta ja 100 km kilpailulla on IAU Bronze Label -sertifikaatti, joten tulokset ovat myös kansainvälisesti tilastokelpoisia ja hyväksytään esim. 100 km arvokilpailujen matkatukia määritettäessä.

Lisätietoja ja ilmoittautumisohjeet: http://endurance.fi/suomi-juoksu/

Alla olevan Tavoitteet 2010 -ketjusta varastetun kommentin myötä julistetaan myös virallinen uhoaminen avatuksi:

Alkukesän tavoite voisi olla Perniön 100 km. Lähelle 7 h aikaa en usko pääsevän, mutta 8 h pitäisi alittua, jos harjoittelut menevät ilman suurempia ongelmia.

Omalta kohdaltani voin ilman suurempaa uhoamista todeta, että Suomi-Juoksun 2009 voittaja ei ole mukana tavoittelemassa kolmatta Suomi-Juoksun voittoaan.

• Replies 228
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

• 3 weeks later...

Tämä kyllä kiinnostaisi jälleen kerran, vaikka onkin minun surkeiden kisojeni joukossa peräti se kaikkein surkein. Jostain syystä ei vaan ole ollut onnistuminen Perniössä vielä lähelläkään, maaliinkin päässyt vain kerran. Pieni epäilys on, että kun kisapaikka on maaseudulla ja sellaiseen vuodenaikaan että allergioilla on tässä osuutta. Mutta olen päättänyt vielä joku vuosi selättää tämänkin kisan, joten saatanpa yrittää sitä jälleen tänä vuonna.

Tämä kyllä kiinnostaisi jälleen kerran, vaikka onkin minun surkeiden kisojeni joukossa peräti se kaikkein surkein. Jostain syystä ei vaan ole ollut onnistuminen Perniössä vielä lähelläkään, maaliinkin päässyt vain kerran. Pieni epäilys on, että kun kisapaikka on maaseudulla ja sellaiseen vuodenaikaan että allergioilla on tässä osuutta. Mutta olen päättänyt vielä joku vuosi selättää tämänkin kisan, joten saatanpa yrittää sitä jälleen tänä vuonna.

Saataa siis olla myös minulla edessä Perniön reissu tänä vuonna, mutta se riippuu vähän tuosta E24:n kokemuksista ja lupauksesta eli missäkunnossa vaivat tuolloin ovat. Ei oikein hotsita saada samanlaisia oireita kuin E24:lla tuli ja varsinkin kun tuolta ei niin nopeasti pääse kotiin kuin Esportilta.

Nonii.Nyt se o sitten tehty se ilmo ekalle 100k:lle.Jo kolme vuotta sitten asia oli tapetilla mutta ensin piti saada tuo mara alle 3h.Näin kävikin -08 jalkavaivoista huolimatta.2009 oli meni haavoja parannellen ja juoksennellen(oikea akilles ja sisempi limapussi/kantapää).Nyt jalka ollu pari kk:tta hyvä ja oli aika tehä tää!Nyt koputellaan puuta ja päätä.Ja reenataan tietty.Ja ens su. Heiskan mara.

Morjestellaan!

Mörk

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Eka satanen oli tarkoitus korkata täällä, mutta nyt näyttäisi siltä, ettei päästäkään koko perheen voimin matkaan, joten onkohan muita lähtijöitä Jyväskylän suunnalta, joiden kyydissä voisi päästä?

Julkisilla tuo Perniö taitaa täältä päin olla hieman mutkikkaasti tavoitettavissa, joten en varsinkaan kisan jälkeen välttämättä haluaisi kokea tuota rumbaa. (Vai onko minulla väärä ennakkokäsitys?)

Ps. Minulla ei ole ajokorttia, joten en pysty toimimaan apukuskina (toisaalta minulla on kyllä auto, muttei siis kuskia).

Eka satanen oli tarkoitus korkata täällä, mutta nyt näyttäisi siltä, ettei päästäkään koko perheen voimin matkaan, joten onkohan muita lähtijöitä Jyväskylän suunnalta, joiden kyydissä voisi päästä?

Julkisilla tuo Perniö taitaa täältä päin olla hieman mutkikkaasti tavoitettavissa, joten en varsinkaan kisan jälkeen välttämättä haluaisi kokea tuota rumbaa. (Vai onko minulla väärä ennakkokäsitys?)

Ps. Minulla ei ole ajokorttia, joten en pysty toimimaan apukuskina (toisaalta minulla on kyllä auto, muttei siis kuskia).

Yllätys ei liene, että minä huudan tähän kohtaan Hep!

Perniöön on tarkoitus suunnistaa kesäkuussa ja autossa tähän tietoon on reippaasti tilaa.