Jump to content
Juoksufoorumi.fi

9.4

kurppa
 Share

Recommended Posts

Aamun pitkä heitetty. Matka 28 km. Aikaa 2h50min. Avg 138.

Ei ollut tarkoitus ihan noin pitkää käydä, mutta kun tuli valmiiksi taas murehdittua ensi viikon murheet niin ajatuksissani huomasin yhtäkkiä olevani rovamotellin kulmilla (karppa ja TE tietää, missä olin).

Siinäpä sitten ihmettelin, että miteshän täältä kotiin jaksetaan. No, kotiin päästiin suht hyvissä voinneissa.

Juokseeko kukaan muu joskus niin ajatuksissaan, että ei edes tajua, missä on?

Nyt lasten kanssa virpomaan ja illaksi töihin.

Kevään eka pitkä, 21 km. Eilen vielä olin matolle menossa juoksemaan, mutta pitäydyin sitten ulkolenkissä.

+ hiihdon jäljiltä yläkroppa kunnossa, "paketti pysyi kasassa"

+ olisi vaikka kuuhun asti juossut

+ pohkeet

- reidet tönkkönä, on se asfaltti raaka alusta näin kylmiltään

- sykkeet oudon korkealla (tosin tähän saattoi vaikuttaa eräs epämiellyttävä näky heti lenkin alussa, ärsytti koko lenkin ajan)

Edit: Viime yönä juoksentelin unissani HCM:ssä. Reitin merkintä oli sekavaa ja olin juoksukaverini kanssa vähän väliä hukassa. Jossain vaiheessa sitten tulimme maalisuoralle ja maalin edessä oli aivan jumalaton ruuhka. Jäätiin siihen pällistelemään, että kaipa sitä jossain vaiheessa päästään mekin maaliin. :hmm

Viikko paketissa. Täällä tulee nyt taivaalta niitä ikäneitoja maatalousvälineet selässä. Käytiin siis putkessa juoksemassa. Juu juu, velli...tten meininkiä, myönnän. :) .Mutta lenkki tehty, kuivana!

15 km ( 5,58 / 138 ).

Oli pakko jättää yksi pitkä väliin. Kolme edellistä sunnuntaita on mennyt tyyliin 25 km / 25 km / 27 km. Ensi sunnuntaina 30 km ??.

Akilles vaivaa. Meniskö venyttelyllä, kylmällä ja Mobilatilla.

Kyllä. Mulla on tuttuja maastoja täällä Keskuspuistossa, jossa siis ei tartte olla skarppina vaikkapa autojen tms. takia. Ja välillä tosiaan juostessa havahtuu jossain kohtaa, että missä ihmeessä mä nyt olenkaan. Liian pitkää lenkkiä en kyllä sen takia ole tehnyt. Olen kyllä eksynyt ja siksi tullut lenkistä pidempi kun piti.

Yksi ajattelemattomuus asia liittyy mulla musiikin kuunteluun. Tietyssä kohdassa pitää vaihtaa asemaa, kun toisen kuuluvuus häviää. Täysin rutiinilla rupesin vaihtamaan asemaa ennen kuin tajusin, että eihän mulla ole edes musiikkivehkeet mukana.

Hieno lenkki kyllä sulla.

Riina

En ole kyllä juostessa menettänyt paikan ja ajan tajua.

Mutta montaa kertaa autoa ajaessa (ja varsinkin kun on vielä puhunut kännykkään samanaikaisesti) olen jälkeenpäin ihmetellyt, että mitenkähän sekin risteys tuli selvitettyä 20 km takaperin. Vaarallista hommaa, polliisin pitäisi ottaa kortti pois sellaisilta kuskeilta.

Tänään pidetään lepopäivä, kun taivaalta tulee märkiä jalkarättejä ja eilinen pitkä painaa huonokuntoisen kintereissä.

On tullut koko talvi muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta lähdettyä melkein keliin kuin keliin. Tänään oli kuitenkin juuri sellainen keli, jonka Markku tuossa aiemmin osuvasti kuvaili. Tässä vaiheessa kevättä vaan jo kaipaisi niitä parempia kelejä ja siksi oli myös mentävä putkeen juoksemaan.

21 km/2:11/avg 113 PK- TV, kevyt. Koko viikko 60 km.

Otin tämänpäiväisen aamu - pitkän testimielessä.Tavoiteaika oli välille

5: 10 - 5: 20. Jos sitten tuohon osuisi ekalla maralla Tukholmassa.

28,03 km. 2h 25 min. Kilometrit kulki välillä 4:58 - 5:21. ylämäkeä n. 312 m ja alamäkeä sitten 354 m ..älä kysy...

5: 10 keskivauhti ja sykekin pysyi sitten kohtuutasolla, 146.

Oli mielenkiintoista seurata, kuinka sykkeet laskee kovien nousujen jälkeen. Niitä on kaikkiaan Forerunnerin mukaan, ( jalat on samaa mieltä ) kahdeksan isoa. Jyrkkyyttä max. 14 ¤.

Mulla on tähän asti ollut tuo jonkinlainen ongelma. Nyt putos sykkeet nopsasti.

Muutenkin kulki mukavasti, vastatuulikin tuntui kohtelevan hyvin.

Kyllä on mukava kun kevät tulee 9 astetta ja aurinko paisto.

Aivan mahtavaa juosta kun vaan kerkeis juoksee muulloinkin kuin viikonloppuna.

15,58km.1h 20min keskisyke 147 vauhti avg 5,10 min/km.

Tuli juostua vähän korkeammalla sykkeellä kuin oli tarkoitus mutta kun tuntu niin hyvältä niin mitäs sitä jarraamaan.

Taivaalta satoi taas räntää sen verran runsaasti että suunniteltu viikon pitkä supistui viikon pätkään, 5km lenkki tuli juostua vastatuuleen. Pienessä tihkusateessa on mahtava juosta, mutta tänään satoi kyllä enemmän kuin tarpeeksi (sain suihkunkin ihan ilmaiseksi!). Jos ensivkl se pitkä sitten..