Jump to content
Juoksufoorumi.fi

-James-

Maailman paras reppu pidempään maastoultraan

Recommended Posts

Mielestäni Adv skin5 ja Adv skin 12 ovat aika lähellä toisiaan, tuolla isommalla pärjää kyllä aina ja ainakin itse pidän tuota pienempää aika turhana vaikka minulla sekin on. Mielummin sitten ostaa jonkun tosi pelkistetyn tuon isomman rinnalle jos oikein kevyen haluaa. Joku sense 2set voisi olla ihan hyvä ratkaisu.

On 8.6.2018 at 16.29, Guest Pienempi Salomon kirjoitti:

Esim. Salomon Adv skin 5 on kyllä aivan loistava.

Mun mielestä Adv Skin 5 on niin lähellä kahtatoista, että ei niitä oikein kannata molempia ostaa. Toisen liivin pitäisi olla vielä kevyempi kuin Adv Skin vitonen. Mutta silti "paitamainen". Kuun lopussa pääsen testailemaan todella kattavaa valikoimaa Chamonix'hin, niin pitää siellä perehtyä aiheeseen oikein urakalla.

Guest Pienempi Salomon
15 tuntia sitten, HelppoHeikki kirjoitti:

Mun mielestä Adv Skin 5 on niin lähellä kahtatoista, että ei niitä oikein kannata molempia ostaa. Toisen liivin pitäisi olla vielä kevyempi kuin Adv Skin vitonen. Mutta silti "paitamainen". Kuun lopussa pääsen testailemaan todella kattavaa valikoimaa Chamonix'hin, niin pitää siellä perehtyä aiheeseen oikein urakalla.

No siinä tapauksessa Sense ultra vest 2. Se on kuin paita, taitaa painaa selvästi alle 100g

Onko eri repuissa paljon eroa siina, miten paljon rakko siela holskyy ?

Olen nimittain paria rakko/reppu yhdistelmaa kokeillut, ja aina se saakelin rakko siela holskyy ja lotisee. Olen puristanut turhat ilmat pois, mutta edelleen kuuluu lotina-konsertti. Olen nyt siirtynyt flaskeihin, ja ne tuntuvat mielekkaammalta, kun ne on vakaampia eika heilu ympariinsa.

Mutta mutta, olisi se rakkokin hyva, jos lisakapasiteettia tarvitaan.

Jotkut rakot mainostavat silla, etta niissa on kaksi eri kammiota. Onko se vaan markkinointia, vai auttaako holskyntaan ? Enta onko repuissa erilaisia kiinnitysmahdollisuuksia rakolle ? Yleensa nayttaa silta, etta se vaan pistetaan omaan lokeroonsa, mutta ei sita mitenkaan varsinaisesti kiinniteta vakauden lisaamiseksi...

3 tuntia sitten, Miska kirjoitti:

Onko eri repuissa paljon eroa siina, miten paljon rakko siela holskyy ?

Itsellä UD SJ 3 ja Salomonin adv skin 12, kummassakaan ei ainakaan rakko häiritsevästi hölsky.

Tykkään tuosta UD:n sauvojen kantosysteemistä ja Salomonin istuvuudesta ja yli sadasta taskusta, noiden yhdistelmä olisi liki täydellinen reppu!

• Like 1