Jump to content
Juoksufoorumi.fi

29.10

kurppa
 Share

Recommended Posts

• Replies 28
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Aurinko paistoi täälläpäinkin jo täydeltä terältä kun kipaisin kaverin kanssa kympin ( 5,20 / 142 ). Menomatkalla aika tuhti vastatuuli. Takaisinpäin tuli kivasti. Lämpömittari näyttää + 11 !!!

Hirvimiehet olivat passissa tien varressa. Onneksi oli punainen juksupuku päällä ettei käynyt hirveitä. Heh.

Tänään on lepopäivä. Tohon suunnitteluun pitää panostaa kunnolla, niinpä keittiön pöydällä odottelee vihko ja värikyniä, laitan itselleni hienon harjoituspäiväkirjan. Olo on tavattoman väsynyt ja uupelo, en tiedä onko huomiseksi suunnitellussa coopperissa järjen hiventäkään, mutta pitää katsoa aamulla miltä tuntuu.

9,3 km ja aikaa paloi 45 minuuttia 55 s. keskisyke 160. El mulle just sopiva kova lenkki.

kulki ihan mukavasti, mutta tulomatkaa siivitti mainiot chili - lihapullat ja kuivatut aprikoosit ( joo, just ne, joista tulee tulikuumia pieruja ) Oli hiuskarvan varassa että ehdin vessaan !

Onneksi ulko - ovi oli auki. Ei muuten olis ollut aikaa avainten hakuun. huoh ..

Päivä ei loppunutkaan aamulenkkiin.

Käytiin päivällä uimassa. Isompia poikia vahtiessa sain uipastua 300 metriä (surkeaa räpiköintiä) ja sitten paikallaan polkemista pienempiä opettaessa puolisen tuntia. Lisäksi kylmävesialtaasta lämminvesialtaaseen pulahtelua.

Tuo kylmävesiallas paikallisella urheiluopistolla on kyllä hyvä keksintö.

Tänään on lepopäivä. Tohon suunnitteluun pitää panostaa kunnolla, niinpä keittiön pöydällä odottelee vihko ja värikyniä, laitan itselleni hienon harjoituspäiväkirjan. Olo on tavattoman väsynyt ja uupelo, en tiedä onko huomiseksi suunnitellussa coopperissa järjen hiventäkään, mutta pitää katsoa aamulla miltä tuntuu.

Otas treenit.net esim.googlella ni saat valmiin pohjat treenejä varten.

Tuolla on valmiina treenipäiväkirja

Elikkäs tänään yhteislenkki Markon kanssa Kaupissa. Hyvin meni, paitsi että olin kunnolla myöhässä paikalla. :viheltely

Ja illemmalla salibandypeli päälle. Tasurihan siitä tuli.

Matka: 2 x 4,1 km = 8,2 km (pienellä tauolla)

1) Matka: 4,1km / Aika: 19.57 / Vauhti: 4min52s/km / syke-ka: 141

2) Matka: 4,1km / Aika: 20.41 / Vauhti: 5min03s/km / syke-ka: 143

Yhteensä: 8,2km / 40.38 / 4min57s/km / syke-ka: 142

+ salibandyottelu

Muuta: Joo eipä ole pitkiin tullut juteltua lenkillä, kun se on yksin erikoista puuhaa. Ihanpa tuo oli mukavaa ja lenkki hurahti ohi huomaamatta. Tämä oli tämmöinen seppo-ryhmän ensimmäinen isku Tampereen suunnalla. Tosin aika pienimuotoinen. ;) Hyvä keli oli... ja reitti ok-kunnossa.

Sykelukemaan en kyllä oikein luota, mutta saattoihan se olla oikeassakin...

Otas treenit.net esim.googlella ni saat valmiin pohjat treenejä varten.

Tuolla on valmiina treenipäiväkirja

Emmie tuommosta, mä olen vähän huono käyttämään sähköisessä muodossa kaikenlaisia kalenterivirityksiä, parempi mun on väsäillä itse. Sitäpaitti puuväreillä on kiva värittää...

Kiitos kuitenkin vinkistä!