Jump to content
Juoksufoorumi.fi

MyLogger käyttäjät


nöhveli

Recommended Posts

Kertokaapa kokemuksianne tästä laitteesta. Itse sain tämän juuri joululahjaksi, ja olisi aivan ihana asia jos joku jaksaisi ratkaista minun ongelmani asennuksen suhteen.

Eli latasin traxmeet sync ohjelman osoitteesta mikä oli MYLOGGER:in sivuilla. Ja nyt kun laitan laitteen USB:iin ja sitten painan "siirrä treenit urheilupalveluun" . sitten se yhdistää laitetta ja sen jälkeen tulee : " JAVA 2 LOPETTI TOIMINTANSA , SULJE LAITE.."

Mitä minun nyt pitäisi sitten tehdä, javan uuden olen asentanut, mutta ei, ei.

joku tekniikan ihmelapsi, auttakaa =)

Link to comment
Share on other sites

Kertokaapa kokemuksianne tästä laitteesta. Itse sain tämän juuri joululahjaksi, ja olisi aivan ihana asia jos joku jaksaisi ratkaista minun ongelmani asennuksen suhteen.

Eli latasin traxmeet sync ohjelman osoitteesta mikä oli MYLOGGER:in sivuilla. Ja nyt kun laitan laitteen USB:iin ja sitten painan "siirrä treenit urheilupalveluun" . sitten se yhdistää laitetta ja sen jälkeen tulee : " JAVA 2 LOPETTI TOIMINTANSA , SULJE LAITE.."

Mitä minun nyt pitäisi sitten tehdä, javan uuden olen asentanut, mutta ei, ei.

joku tekniikan ihmelapsi, auttakaa =)

Voi johtua yksinkertaisesti siitäkin, että koko Traxmeet-palvelu on ollut 19. päivästä asti jumissa, siis kaput. Ei toimi. Ja kyllä ärsyttää. Loggerin muisti on täynnä, ja kunnon hiihtokelit vasta alkoivat.

Mutta oletko kokeillut jo nämä perinteiset? Uudelleen asennukset, usb-piuha irti ja takaisin, uudelleen käynnistys?

Link to comment
Share on other sites

Heivatkaa traxmeetit huitan hemmettiin ja i-gotU suitea tilalle. @tripin lisäksi siinä tulee nykyään myös Sports Analyzer, joka antaa monipuolisempaa tietoa treenistä sekä palikkaa voi tätä nykyä käyttää myös navigaattorina uudella Where I Am -softalla. :kapa:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeps, kyllä minäkin latailen loggerin tiedot sinne sports analyzeriin. Jotenkin toimivampi zydeemi tuntuu olevan. Laitan minä niitä vielä traxmeetinkin palveluun, mutta mutta.

Tarkkuus minua eniten hämää. Näytti siltä, että pikkuisen hyvän miehen lisää tuloksissa aina oli, joten kävin juoksuradalla mittaamassa. Hölökkäilin 12½ kierrosta sisärataa, elippä 5 km ja myLOGGER kertoi matkaa taittuneen 5190 metriä. Onhan se harjoituspäiväkirjassa ihan kiva, mutta harmillista kumminkin.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Ketjua lukevat   0 members

    • Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä
  • Kaikista tuotteista -5% koodilla SEPPO (affiliatelinkki)

     

    Screenshot 2022-10-17 at 12.33.21.png

     

     

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy