Jump to content
Juoksufoorumi.fi

vko 50


yksvesku
 Share

Recommended Posts

Laitetaanpa hävinneen tilalle uusiksi.

Ma: Lepo.

Ti: 9,7 km, 5:34, TE 2,2, 134(69%)149. +Kuntopiiri.

Ke: 15,7 km, 4:55/km, TE 4,0, 158(81%)181, sisälsi 3*10:00/3:00, nopeudet 4:16-4:13/km (ka. 4:15/km), sykkeet 168-175, pal.sykkeet 153-161.

To: 9,8 km, 5:30/km, TE 2,4, 138(71%)149. +Kuntopiiri.

Pe: 11,0 km, 5:43/km, TE 2,5, 138(71%)156.

La: 12,7 km, 5:11/km, TE 3,3, 152(78%)184, sisälsi 2,6 km, 3:59/km, 175(90%)184.

Su ap: 5,8 km, 5:13/km, TE 2,5, 141(73%)157.

ip: Sähly, 1:00.

Yht. 64,7 km, 5:45.

Link to comment
Share on other sites

Viikon 50 liikunnat uudestaan:

  • Ma CrossFit-treeni. Raakatyönnöt: 3×40kg, 3×45kg, 3×50kg, 3×55kg, 3×60kg, 3×50kg, 3×50kg, 3×50kg. Takakyykky: 3×5x70kg. Leuanveto 10kg lisäpainolla: 3×3.
  • Ti CrossFit-treeni: Viisi kierrosta: 10×42,5kg tempausvala + 300m soutu + 35x istumaannousu. Aika: 19.43.
  • Ke Juoksu: 7,8km PK. CrossFit-treeni. 15min ajan settiä: 3x65kg penkkipunnerrus + 2 kierrosta settiä: 3x leuanveto, 6x kyykky, 9x boksihyppy. Meni vajaat 7 rundia. Lisäksi maastaveto 3×5x105kg ja pystypunnerrus 3×5x40kg.
  • To Juoksu: 10,8km PK.
  • Pe Juoksu: 7,8km PK.
  • La CrossFit-treeni. Kolme kierrosta: 50x kyykky + 7x kulmasoutu renkailla jalat boksilla + 7x rengasdippi + 10×32kg yhden käden heilautus kahvakuulalla / käsi. Aika: 18.17.
  • Su Juoksu: 14,3km PK. Seinäkiipeily 1h.

Juoksua n. 41km, neljä CF-treeniä ja tunti kiipeilyseinällä roikkumista (yht. n. 10h treeniä).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy