Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Sign in to follow this  
VeePee

Berlin Marathon 2010

Recommended Posts

Kieltämättä tuo on hieman hämäävästi kirjoitettu eikä mullakaan ole parempaa tietoa asiasta. Olin vaan olettanut, että ei ole muuta postia enää tulossa.

Berliinistä sinänsä mitään tietämättä kommentoin kuitenkin: Olin keväällä toisaalla Euroopassa kisoissa. Vuonna 2009 sain kirjeitse kotiin Suomeen saman pumaskan kuin ao maassa asuvat osallistujatkin, tänä vuonna sitä ei tullut. Otin yhteyttä järjestävään tahoon, ja sain sitten sähköpostilla sen, mitä olisi pitänyt tulla kuoressa. Heillä ei ollut käsitystä, miksi kusti ei polkenut (ei isännällekään, joten ei voinut olla kyse yhden kirjeen katoamisesta matkalla).

Kieltämättä tuo on hieman hämäävästi kirjoitettu eikä mullakaan ole parempaa tietoa asiasta. Olin vaan olettanut, että ei ole muuta postia enää tulossa.

Lähetin järjestäjille kysymyksen asiasta. Tuo sama asia lienee ihmetyttänyt muitakin, joten lienee paikallaan informoida järjestäjiä. Nyt odotellaan vastausta.

Monissa tapahtumissa ulkomaille lehtisiä tai lähtölupia ei lähetetä, vaan joutuu olemaan pdf:n varassa. Rotterdamissa tosin kävi niin, että sähköposti tuli minulle ilman liitettä. Informoin siitä järjestäjiä niin sanoivat, etteivät voi lähettää sitä uudelleen, mikä oli outovastaus, koska sitä ei ollut alunperin lähetettykään. Sain kuitenkin tiedot, missä luki numeroni jne. Kun menin sen kanssa expoon niin tuli naiselta vittuilua. Ei kuulemma kelvannut ja jouduin tekemään sakkokierroksen jossain kisatoimistossa kunnes sain käsinkirjoitetun läpyskän, jolla nro irtosi.

Oletteko muuten

a) tulostaneet lähtölupanne 2-puoleisena vai

B) leikkaatte Vital Expon lippujen etu- ja takapuolet irti ja esim erikeepperillä liimaatte lipun puoliskot toisiinsa (teksti ulospäin) vai

c) esitätte kaksi erillistä lappua (etu- ja takapuoli) , vai kun ette jaksa enää miettiä,

d) maksatte huikean 2€:n pääsymaksun Expoon saadaksenne numerot...?

ps. Clas Ohlsonilta saa halvalla nippusiteitä chipin kiinnittämiseen

huomasin vasta tulostettuani, että se olisi voinut olla kaksipuolinen. No minä otan ne sellaisinaan mukaan, enkä leikkaa mitään. Saa sitten herra portsari ovella repiä siitä läpyskästä itse pääsylippuja irti.

Siis eikö sieltä saa nippusiteitä järjestäjien toimesta? Ok, hyvä tietää, minulla on onneksi niitä varmaan varastossa.

Mitään vaikeasti sulavaa en ole suuhuni enää aamulla pannut.

Mikä on vaikeasti sulavaa? Itse yritän aina mikäli mahdollista syödä pastaa 3h ennen starttia. Aina kun olen tehnyt niin on juoksu sujunut hyvin. Niillä kerroilla, jolloin en ole näin toiminut, vaan olen ollut esim. hotelliaamiaisen varassa, on kisa voinut mennä pilalle.

Musta tuntuu että niille riittää kun esittää ne laput semmoisenaan. Repikööt ite irti jos haluaa. Voishan sitä tietty askarrellakin jos innostuu :)

Mahtaako muita olla menossa samalla lennolla kuin mä, eli Finskillä la-aamupäivällä lähtö? Pähkäilin sitä, että kiirusta pitää, että ehtii expoon 18 mennessä, kun/jos kone laskeutuu 15 maissa. Eli taitaa olla ainoa vaihtoehto hypätä taksiin kentältä...

Mahtaako muita olla menossa samalla lennolla kuin mä, eli Finskillä la-aamupäivällä lähtö? Pähkäilin sitä, että kiirusta pitää, että ehtii expoon 18 mennessä, kun/jos kone laskeutuu 15 maissa. Eli taitaa olla ainoa vaihtoehto hypätä taksiin kentältä...

Kaverin kanssa mennään jo perjantai-iltana Air Berlinillä; ei ainakaan tule kiire. Takaisinkin vasta maanantaina ip.

Tegelistä päässee taksilla Expon tietämille selvästi alle puolessa tunnissa koskapa sinne menee jonkinlainen ohitustie joka kiertää Berliinin keskusta-alueen

Oletteko muuten

a) tulostaneet lähtölupanne 2-puoleisena vai

B) leikkaatte Vital Expon lippujen etu- ja takapuolet irti ja esim erikeepperillä liimaatte lipun puoliskot toisiinsa (teksti ulospäin) vai

c) esitätte kaksi erillistä lappua (etu- ja takapuoli) , vai kun ette jaksa enää miettiä,

d) maksatte huikean 2€:n pääsymaksun Expoon saadaksenne numerot...?

ps. Clas Ohlsonilta saa halvalla nippusiteitä chipin kiinnittämiseen

a) Eli olen tulostanut kaksipuoleisena. Mietin, että noitahan voi tulostaa rajattomasti ja sitten myydä niitä vaikka messualueen ulkopuolella eurolla mustanpörssin tyyliin. Lipuissahan ei ole minkäänlaista yksilöllistä tunnistetta, joten tällainen huijaus on mahdollinen. Eli en usko, että noiden lippujen kanssa ollaan hirveän tarkkoja.

Minä luulin, että nippusiteet saa järjestäjän puolelta.

Mikä on vaikeasti sulavaa? Itse yritän aina mikäli mahdollista syödä pastaa 3h ennen starttia. Aina kun olen tehnyt niin on juoksu sujunut hyvin. Niillä kerroilla, jolloin en ole näin toiminut, vaan olen ollut esim. hotelliaamiaisen varassa, on kisa voinut mennä pilalle.

Minulle pasta olisi vaikeasti sulavaa. Tämä lienee yksilöllinen asia ja riippuvainen mahan kestävyydestä. En tosin jätä energian saantia hotelliaamiaisen varaan, vaan mukana on maltodekstriiniä. Mutta pääasiallisesti energiavaratot on täydennetty kuitenkin jo edellisinä päivinä.

Minä luulin, että nippusiteet saa järjestäjän puolelta.

Jostain löysin arvosteluja ko tapahtumasta ja sieltä jäi mieleen, ettei kiinnitystarvikkeita chipille toimitettu järjestäjän puolesta. No nytpä on varmuuden vuoksi iso nippu josta voi jakaa tarvitseville jossain saksalaisella torilla...

Jostain löysin arvosteluja ko tapahtumasta ja sieltä jäi mieleen, ettei kiinnitystarvikkeita chipille toimitettu järjestäjän puolesta. No nytpä on varmuuden vuoksi iso nippu josta voi jakaa tarvitseville jossain saksalaisella torilla...

Jossakin tapahtumassa muistelisin solmineeni chipin juoksukengän nauhoihin, kun nippusiteitä ei ollut tarjolla.