Söötti Lähetetty 9. joulukuuta , 2009 Share Lähetetty 9. joulukuuta , 2009 Päivää Mulla on kymmenen kappaletta Google Wave kutsuja jaossa. Eli kymmenen ensimmäistä vastausta tähän ketjuun saa kutsun. Laittakaa sähköpostiosoitteenne viestiin tai privana mulle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Söötti Lähetetty 9. joulukuuta , 2009 Author Share Lähetetty 9. joulukuuta , 2009 Yhdeksän. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Söötti Lähetetty 9. joulukuuta , 2009 Author Share Lähetetty 9. joulukuuta , 2009 Kahdeksan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Söötti Lähetetty 9. joulukuuta , 2009 Author Share Lähetetty 9. joulukuuta , 2009 Seitsemän. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Söötti Lähetetty 9. joulukuuta , 2009 Author Share Lähetetty 9. joulukuuta , 2009 Viisi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Santta Lähetetty 9. joulukuuta , 2009 Share Lähetetty 9. joulukuuta , 2009 Saako kysyä, eli mihin tuota wawea voi käyttää? Ei oikein auennut mulle tuo juttu :WTF: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Söötti Lähetetty 9. joulukuuta , 2009 Author Share Lähetetty 9. joulukuuta , 2009 No se on tavallaan niin kuin wikin, keskustelufoorumin ja sähköpostin sekoitus. Höystettynä automaattisilla sisällöntuottajilla. Tai jotain... Auttaiskohan tuo The Complete Guide to Google Wave? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Söötti Lähetetty 9. joulukuuta , 2009 Author Share Lähetetty 9. joulukuuta , 2009 Neljä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Santta Lähetetty 9. joulukuuta , 2009 Share Lähetetty 9. joulukuuta , 2009 No se on tavallaan niin kuin wikin, keskustelufoorumin ja sähköpostin sekoitus. Höystettynä automaattisilla sisällöntuottajilla. Tai jotain... Auttaiskohan tuo The Complete Guide to Google Wave? Liian koukuttava paikka mulle, jätän väliin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jogger Lähetetty 9. joulukuuta , 2009 Share Lähetetty 9. joulukuuta , 2009 Liian koukuttava paikka mulle, jätän väliin. Oon pari viikkoa käyttänyt Google Wavea ja täytyy sanoa, että en ole ollenkaan koukuttunut. Kovasti hiljaista siellä tuntuu olevan vaikka tavallaan kaiken pitäisi olla siinä just tässä nyt. Ehkä en ole sitten jaksanut vain personoida asioita riittävästi. Eikä sieltä frendejäkään vielä niin kauheasti löydy. Facebook-Seppola-Strands rulaa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
villho Lähetetty 9. joulukuuta , 2009 Share Lähetetty 9. joulukuuta , 2009 Twitteristä bongattua: hagnas So now that the hype has calmed down, has anyone actually done or seen anyone do anything useful with Google Wave?Komppaan täysin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Söötti Lähetetty 9. joulukuuta , 2009 Author Share Lähetetty 9. joulukuuta , 2009 Kaksi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Söötti Lähetetty 9. joulukuuta , 2009 Author Share Lähetetty 9. joulukuuta , 2009 Oon pari viikkoa käyttänyt Google Wavea ja täytyy sanoa, että en ole ollenkaan koukuttunut. Kovasti hiljaista siellä tuntuu olevan vaikka tavallaan kaiken pitäisi olla siinä just tässä nyt. Ehkä en ole sitten jaksanut vain personoida asioita riittävästi. Eikä sieltä frendejäkään vielä niin kauheasti löydy. Facebook-Seppola-Strands rulaa. Twitteristä bongattua: Komppaan täysin. Olen itsekin "käyttänyt" tätä nyt pari viikkoa ja hiljaistahan se on. Sieltä on löytynyt muutama tuttu, joiden kanssa vaihtanut kokemuksia ja se siitä. Palvelussa on vielä isoja puutteita ja kannattaakin suhtautua siihen lähinnä uteliaisuudella. Tuossa ideassa on jotain, joka kiehtoo ainakin itseäni ja enemmänkin jään odottamaan, mihin suuntaan koko homma kasvaa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts