elinako Lähetetty 2. joulukuuta , 2009 Share Lähetetty 2. joulukuuta , 2009 Osaisikohan joku auttaa löytämään sopivaa juoksuseuraa Vantaalta. Olen 19-vuotias tyttö,juoksua on tullut harrastettua ainakin noin 4 vuoden ajan, lähinnä yksin juosten maantiellä taikka maastossa.Ensimmäisen puolikkaan maratonin juoksin tänä syksynä ajalla 1.49.30 ja 5 km maastojuoksu meni 17.13.8. Ensi keväällä olisi tarkoitus käydä mahdollisimman monissa kisoissa juoksemassa puolikkaita. Ja jos kevään-kesän juoksut menevät hyvin, olisi tarkoitus juosta kokonainen syksyllä. Haluaisin ohjausta harjoituksiini ja vaihtelua yksin juoksemiseen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hatapa Lähetetty 4. joulukuuta , 2009 Share Lähetetty 4. joulukuuta , 2009 Jos ei kukaan tähän vastaa, niin voit aina itse katsoa noita muita juoksuseurajuttua tai yhteislenkkejä ja mennä vaan rohkeasti mukaan. Siellä sitä tutustuu muihin juoksijoihin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elinako Lähetetty 4. joulukuuta , 2009 Author Share Lähetetty 4. joulukuuta , 2009 Taisin kirjoittaa hieman hämäävästi, olen siis etsimässä urheiluseuraa johon pääsisin valmennukseen ja mahdollisesti kilpailemaan.Pienen etsinnän jälkeen löysinkin lupaavan, ja ensi viikolla olisi tarkoitus mennä ensimmäisiin treeneihin. Yhteislenkit kuulostavat kyllä mukavilta! Link to comment Share on other sites More sharing options...
hatapa Lähetetty 4. joulukuuta , 2009 Share Lähetetty 4. joulukuuta , 2009 Taisin kirjoittaa hieman hämäävästi, olen siis etsimässä urheiluseuraa johon pääsisin valmennukseen ja mahdollisesti kilpailemaan.Pienen etsinnän jälkeen löysinkin lupaavan, ja ensi viikolla olisi tarkoitus mennä ensimmäisiin treeneihin. Yhteislenkit kuulostavat kyllä mukavilta! Aina ei voi voittaa. Edes urheilussa. Hyvä, että sait ongelmasi jo melkein ratkaistua. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pikku-aikku Lähetetty 17. helmikuuta , 2010 Share Lähetetty 17. helmikuuta , 2010 Kerropa Elina, miten kävi? Oliko urheiluseura mieleinen? Jäitkö siihen leiriin? Ja mikä seura, itseänikin kiinnostais... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts