Anonymous Lähetetty 28. lokakuuta , 2005 Share Lähetetty 28. lokakuuta , 2005 Minulla on tarkoitus juosta maaliskuun lopulla maraton Roomassa. Koska tämä maraton on näin aikaisin vuodesta ajattelin juosta sen 6 tunnissa tai hieman nopeammin. Antaisitteko vinkkejä, miten valmistuisin tähän juoksuun, jotta aikatavoitetteeni toteutuisi! Olen 54-vuotias nainen ja olen juossut aikaisemmin 7 maratonia viiden vuoden sisällä, melkein kaikki 4,30 -5 tunnin välillä. Viimeinen maraton oli minulle niin vaikea että ajattelin etten enää koskaan juokse maratonia, mutta nyt huvittaisi nähdä Rooma by foot. Siinä aikaraja on muuten 8 tuntia, joten sen voisin mahdollisesti juoksuharjoitusten vähyyden takia kävellä koko matkan. Mutta silloin ei tuntuisi että olisin juossut maratonin?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
karppa Lähetetty 28. lokakuuta , 2005 Share Lähetetty 28. lokakuuta , 2005 Kerroppa tilti kuinkas olet tehnyt suurinpiirtein ne tähän mennessä niin voin tuoda oman näkemykseni asiaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seppo Lähetetty 28. lokakuuta , 2005 Share Lähetetty 28. lokakuuta , 2005 Eikai siinä nyt muuta kuin peruskestävyyttä vuoden loppuun ja sitten jonkun ohjelman mukaan loput 3kk. Ei muuta kuin hyvä valmistautuminen ja juosten liikenteeseen. Ehkä aikasemmin on vaan menny joku juttu pieleen ja siksi on tuntunu niin kauheelta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pegasus Lähetetty 29. lokakuuta , 2005 Share Lähetetty 29. lokakuuta , 2005 Minulla on tarkoitus juosta maaliskuun lopulla maraton Roomassa. Menee aiheen ohi, mutta ilmoittautuminen hoidettu Roomaan myös täällä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
esan Lähetetty 3. marraskuuta , 2005 Share Lähetetty 3. marraskuuta , 2005 Rooma on hieno paikka juosta - siellä olen kokenut hienoimmat fiilikset maaliintulon jälkeen. Onnea matkaan! Etene vaan erittäin hiljaa ja rauhallisesti niin se menee kuuteen tuntiin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts