Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Hiekkaharjun 6 Tunnin Juoksu ja IAU 50 K Trophy (2006)

aml
 Share

Recommended Posts

tietääkö muuten kukaan saako siellä maratonin väliaikaa?

Viime vuonna lähtöviivalla lupailtiin, että kaikki saavat myös maratonin väliajan. Omaa väliaikaani en ole kuitenkaan missään nähnyt.

Itseltäni taitaa tuo Hiekkaharju jäädä väliin tänä vuonna, vaikka se onkin yksi suosikkijuoksuistani. Joulukuun puolenvälin jälkeen olen juossut alle 50 km ja se määrä ei taida oikein riittää. Varsinkaan, kun vieläkin on epävarmaa, milloin pääsen taas juoksemaan. Nyt on tavoitteena katsoa, kuinka vähällä harjoittelulla selviää Masokistin unelmasta läpi.

Mulle tuli vuoden 2004 juoksun jälkeen väliajat (+ valokuva & diplomi) postitse kotiin. En kuitenkaan muista oliko maratonin väliaikaa merkitty vai pitikö se itse interpoloida 42 ja 42,4 km:n väliaikojen perusteella.

Tänä vuonna Hiekkaharju saattaa taas olla meikäläisen kalenterissa. Mukava, hyvin järjestetty tapahtuma ja sopiva pitkä lenkki Suomi-juoksua silmälläpitäen.

• 2 weeks later...

Hei milloin tämä Vantaan 50 olikaan?

Juoksija-lehden kalenterin mukaan 6.5.2006. Tekisi itsekin mieli osallistua, mutta taidan kuitenkin keskittyä enemmän Hiekkaharjusta kahden viikon päästä juostavalle Yyterin maratonille. Ellei sitten Karhu-viesti mene penkin alle mikä tarkoittaa lisää reeniä ja maratonin siirtämistä myöhempään ajankohtaan.