Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Vko 46


Iacobus
 Share

Recommended Posts

ma 6, 2 km pk

ti lepo

ke 11,5 km pk

to 8,1 km pk (vetoja 6x 100 m)

pe 5, 2 km vk 4:98/km + päkiähypyt ja kyykyt

la 16, 2 km pk 5:98/km

su lepo

47, 2 km juoksua, oikein mukavia lenkkejä kaikki.

45-55 km tuntuu olevan tällä hetkellä sopiva juoksumäärä -toistaiseksi olen säästynyt vammoilta ja olo on virkeä joka lenkillä :).

Link to comment
Share on other sites

MA lepo

TI Tv-ke 11,5 km (ks.115!)

KE lepo

TO VR + kiihtyvävauhtinen VK noin 7.7. km matolla (kilometrit 5.00/4.48/4.37/4.26/4.17/4.07/4.00/ lopussa 500m 3.52 min/km ja 200 m 3.49min/km + vr

PE Tv-ke 12.5 km (ks. 113!)

LA vr + kuntosali

SU TV-ke 18 km (ks. 126)

Koko viikon kilometrit 53/ aikaa tuhraantui noin 7 tuntia

Link to comment
Share on other sites

MA vr 2 km + 3kertaa mäki juosten ylös, kävellen alas + vr 2 km

TI lepo

KE vr 4 km + 3.3 kilometriä niin kovaa kuin lähtee + vr 4 km

TO lepo

PE vr 1 km + kilometri kovaa

LA testijuoksu Hakunilassa 10 km (35.03)

SU lepo

Varmaankin ihan pätevää treeniä ajatellen kisaa joka tuli hiukan puun takaa. Nyt on kuitenkin lopetettava itsensä huijaaminen ja aloitettava kilometrien kerääminen, talon rakentaminen.

Link to comment
Share on other sites

Ma: lepo

Ti: 4 km ver, väliin 3x150 m + 4x1000 m (3.59, 3.53, 3.49, 3.43) + 2 km ver

Ke: 11 km 5.17/110

To: 4 km ver + voima 1h 12 min + 3 km ver

Pe: Aamu 12 km 5.18/113. Ilta 5 km 5.56/102

La: 3 km ver, väliin 3x150 m + 8 km 4.22/146 + 2.5 km ver

Su: 22.5 km 5.34/116

Juoksua yhteensä 81 km, aikaan 7.10

Link to comment
Share on other sites

Viikon 46 liikunnat:

  • Ma CrossFit-treeni. 1. kierros: soutu 21 kcal + 15x45kg työntöpunnerrus + 15x leuanveto + 15x etunojapunnerrus, 2. kierros: soutu 15 kcal + 12x45kg työntöpunnerrus + 12x leuanveto + 12x etunojapunnerrus, 3. kierros: soutu 9kcal + 9x45kg työntöpunnerrus + 9x leuanveto + 9x etunojapunnerrus. Aika: 17.43.
  • Ti CrossFit-treeni. Takakyykky: 5×50kg, 5×60kg, 5×70kg, 5×80kg, 5×60kg. Loppuun kolme rundia settiä: 10×32kg yhden käden heilautus kahvakuulalla / käsi + 10×32kg kylkitaivutus / puoli + 1.45 vatsapito
  • Ke CrossFit-treeni: 50x istumaannousu + 50x boksihyppy, 50x istumaannousu + askelkyykkykävely 50 askelta, 50x istumaannousu + 50x yleisliike, 50x istumaannousu. Aika: 18.07.
  • To Juoksu: 11km PK.
  • Pe CrossFit-treeni. Painnonnoston tekniikkaa pienillä painoilla. Mm. tempaus (max. 40kg), tempausvala (max. 55kg), rinnalleveto (max. 55kg), työntö (max. 55kg), runsaasti erilaisia apuliikkeitä.
  • La Juoksu: 11km PK. CrossFit-treeni: kaksi rundia settiä 5x50kg työntöpunnerrus + 10x yhden jalan kyykky + 15x leuanveto, 2min palautus ja neljä rundia settiä 5x leuanveto + 10x etunojapunnerrus + 15x kyykky.
  • Su Juoksu: 14,5km VK "½-maravauhtia".

Juoksua n. 37km ja viisi CF-treeniä (yht. n. 10h treeniä). Kiva treeniviikko.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy