Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Parhaat nettikaupat

Recommended Posts

Itse on tullut tilattua vuosien saatossa suurinosa urheiluvaatteista sportsshoes, wiggle ja chainreactioncycles sivustoilta ja todennut ne luotettaviksi. Sportmore ja zalando, amazon ja sportPursuit toki myös jonkinverran mutta nuo 3 edellämainituissa on valikoimien ja hintojen puolesta olleet hyviä.

Sinänsä harmi että suomessa kivijalkakaupoissa miesten urheiluvaatevalikoima on usein varsin suppea jos vertaa esim naisten osastoon.

• Replies 330
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Lauri on nukkunut pois. Juoksentelee siellä jossain vapaana maallisista vaivoista.

Pienyrittäjänä tein mielelläni kauppaa pienyrittäjän kanssa. Toiseksi viimeinen kenkäostos Laurilta oli sellainen, että minä sain kengät ja vielä rahaakin. Viimeinen tapaaminen oli puolestaan Simonkal

Sama. Mulla on Laurin logo nettisivuillani vieläkin.  

Posted Images

20 tuntia sitten, harmis kirjoitti:

Lauri on nukkunut pois. Juoksentelee siellä jossain vapaana maallisista vaivoista.

Pienyrittäjänä tein mielelläni kauppaa pienyrittäjän kanssa. Toiseksi viimeinen kenkäostos Laurilta oli sellainen, että minä sain kengät ja vielä rahaakin. Viimeinen tapaaminen oli puolestaan Simonkallion päiväkodin parkkiksella, Lauri iski suoraan kenkäparin minulle käteen tyyliin, että "tuossa on sinun kokosi". Ja näin oli...

14 minuuttia sitten, Pottonen kirjoitti:

Pienyrittäjänä tein mielelläni kauppaa pienyrittäjän kanssa. Toiseksi viimeinen kenkäostos Laurilta oli sellainen, että minä sain kengät ja vielä rahaakin. Viimeinen tapaaminen oli puolestaan Simonkallion päiväkodin parkkiksella, Lauri iski suoraan kenkäparin minulle käteen tyyliin, että "tuossa on sinun kokosi". Ja näin oli...

Sama.

Mulla on Laurin logo nettisivuillani vieläkin.  

image.png

• 2 weeks later...
On 21.9.2020 at 08.38, perttu kirjoitti:

Huhtikuussa taisin tuolta tilata ja kaikki tuli luvasti perille kuten ennenkin. Varmaan säästät hieman jos maksat mahdollisuuksien mukaan puntina koska nuo palveluntarjoajien kurssimuunnokset ovat yleensä ns. varman päälle eli kalliimpia kuin vaikkapa korttifirman käyttämät kurssit.

Kiitos näistä tiedoista. Hyvää syksyä.

Osallistu keskusteluun

Voit nyt heti vastata ketjuun ja rekisteröityä myöhemmin. Jos olet jo rekisteröitynyt, voit kirjautua tästä sisään lähettääksesi vastauksen.
Huom!: Ilman rekisteröitymistä lähetetyt viestit tarkistetaan ennen julkaisua mainosrobottien yms. takia.

Vieras
Vastaa tähän ketjuun...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy