Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Pudasjärvi Maraton

Recommended Posts

Onko kukaan käynyt Pudasjärvellä kesäkuun alussa juoksentelemassa? Millainen tapahtuma? Ajattelin puolikkaan käydä juoksemassa siellä kun on kohtuu lähellä. Viime vuoden tuloksissa on 45 juoksijaa, eli ilmeisen pieni tapahtuma on kyseessä. Jos löytyy kokemuksia niin ois kiva kuulla.

• 2 weeks later...

Juoksin viime vuonna Pudasjärvellä puolimaratonin. Mukava, pieni tapahtuma. Ruuhkaa ei todellakaan ollut. Reitti oli aika tasainen. Alku mentiin kevyen liikenteen väylää, sitten pätkä maantietä ja samaa reittiä takaisin. Kokomatkalaiset juoksivat sitten saman lenkin toiseen kertaan. Mukana taisi olla muutama sauvakävelijäkin.

Järjestelyt toimivat hyvin. Ilma oli aurinkoinen. Huoltopisteitä oli sopivasti. Suosittelen.

Tänä vuonna aion kumminkin jättää Pudasjärven väliin, kun viime vuonna Oulun ja Pudasjärven puolimaraton, Kuusamon karhujuoksu ja Taivalkosken Herkon vohkasu olivat minulle liikaa ja liian lyhyillä tauoilla. Tänä vuonna olen järkevämpi ja jätän joitain juoksuja väliin.

• 3 years later...

Olen ollut monena vuonna Pudasjärvellä juoksemassa ja niin menen varmaan tänäkin vuonna. Olen näköjään kommentoinut tähän ketjuun aiemminkin. Reitti on pysynyt samana. Tasainen reitti asfalttia ja tapahtuma on pysynyt pienenä ja järjestelyt ovat edelleenkin toimineet hyvin. Uutena on tullut myös kympin matka puolimaratonin ja kokomaratonin lisäksi.

• 1 month later...
  • 1 year later...
  • 2 weeks later...