Runtothehills Lähetetty 8. marraskuuta , 2009 Share Lähetetty 8. marraskuuta , 2009 City Runin sivuilla lukee, että juoksijat lähetetään matkaan 10 minuutin välein. Monta lähtöryhmää on yleensä ollut? Link to comment Share on other sites More sharing options...
met Lähetetty 8. marraskuuta , 2009 Share Lähetetty 8. marraskuuta , 2009 Viime keväänä oli muistaakseni 4 lähtöä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bitcooler Lähetetty 8. marraskuuta , 2009 Share Lähetetty 8. marraskuuta , 2009 Viime keväänä oli muistaakseni 4 lähtöä. Löytyi vielä viime kevään sähköposti lähtöryhmistä: Lähtöryhmässä 1 (klo 15.00) lähtevät juoksijat numeroilla 1-2499 Lähtöryhmässä 2 (klo 15.10) lähtevät juoksijat numeroilla 2500-4999 Lähtöryhmässä 3 (klo 15.20) lähtevät juoksijat numeroilla 5000-7999 Lähtöryhmässä 4 (klo 15.30) lähtevät juoksijat numeroilla 8000-11000 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runtothehills Lähetetty 8. marraskuuta , 2009 Author Share Lähetetty 8. marraskuuta , 2009 Ok! Kiitos tiedosta! Link to comment Share on other sites More sharing options...
warlord Lähetetty 8. marraskuuta , 2009 Share Lähetetty 8. marraskuuta , 2009 Ja eikös 2010 ole 5 lähtöryhmää? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bitcooler Lähetetty 8. marraskuuta , 2009 Share Lähetetty 8. marraskuuta , 2009 Ja eikös 2010 ole 5 lähtöryhmää? Joo. Viisi lähtöryhmää on luvassa, ja tieto löytyikin ihan kilpailujärjestäjän sivuilta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mage Lähetetty 9. marraskuuta , 2009 Share Lähetetty 9. marraskuuta , 2009 HCR on ollut mulle varsinainen tautipesäke. 2 kertaa olen joutunut siirtämään lääkärintodistuksella osallistumisen seuraavalle vuodelle. Lisäksi läksin kerran sairaana juoksemaan ja seurauksena oli elämäni ainoa keskeytys missään juoksukilpailussa, kun vatsa teki totaalisen stopin. Vain kerran olen HCR:n juossut, mutta 2010 taas viivalla (siirto vuodelta 2009). Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAPU Lähetetty 31. joulukuuta , 2009 Share Lähetetty 31. joulukuuta , 2009 Itsekkin tuli juuri ilmoittauduttua! Eka puolikas tiedossa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bellis berennis Lähetetty 31. joulukuuta , 2009 Share Lähetetty 31. joulukuuta , 2009 HCR on ollut mulle varsinainen tautipesäke. 2 kertaa olen joutunut siirtämään lääkärintodistuksella osallistumisen seuraavalle vuodelle. Lisäksi läksin kerran sairaana juoksemaan ja seurauksena oli elämäni ainoa keskeytys missään juoksukilpailussa, kun vatsa teki totaalisen stopin. Vain kerran olen HCR:n juossut, mutta 2010 taas viivalla (siirto vuodelta 2009). Täällä kohtalotoveri, olen kanssa joutunut siirtämään ko. tapahtumaan osallistumista just sopivasti sairastumisen takia. On kyllä harmittanut kovasti! Mutta toivottavasti tulevana keväänä onnistuu! Pidetään molemmille peukkuja! :thumbsup: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piia K Lähetetty 2. tammikuuta , 2010 Share Lähetetty 2. tammikuuta , 2010 Ilmottauduin joulukuun alussa ja aloitin juoksuharrastuksen..Into on kova :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runtothehills Lähetetty 2. tammikuuta , 2010 Author Share Lähetetty 2. tammikuuta , 2010 Nyt näkyy minunkin nimi listoilla järjestäjän sivuilla! Jes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
hape72 Lähetetty 8. tammikuuta , 2010 Share Lähetetty 8. tammikuuta , 2010 Siellä se "ilmo" möllötteli...ei paluuta Link to comment Share on other sites More sharing options...
kohlerj Lähetetty 9. tammikuuta , 2010 Share Lähetetty 9. tammikuuta , 2010 Ilmottauduin joulukuun alussa ja aloitin juoksuharrastuksen..Into on kova Tervetuloa varsin mukavan harrastuksen pariin :thumbsup: Link to comment Share on other sites More sharing options...
pohynnin Lähetetty 9. tammikuuta , 2010 Share Lähetetty 9. tammikuuta , 2010 Ilmoittautuminen lähti liikkeelle. 1:10 tavoiteajalla luulisi pääsevän ykkösryhmään, vaikka tuskinpa ennätyksestä pudotetaan 9 minuuttia reippaallakaan kevään treenillä Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts