Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Sign in to follow this  
kameli

H1n1

Recommended Posts

Iltapäivälehtien juttuja ei nyt kannattaisi ottaa suurena totuutena.. sen verran myynninedistämiseksi muokattuja juttuja sieltä ilmestyy sikainfluenssankin parista.

Keskenmenoja tulee ja ihmisiä kuolee joka päivä. Jos yksikään rokotetuista ei saisi keskenmenoa niin silloin olisi löydetty keino estää niitä = H1N1-rokote.

Rokotuksilla on AINA ollut ja AINA tulee olemaan sivuvaikutuksia joillakin henkilöillä. Kun ei satuta olemaan klooneja vaan immuunijärjestelmän toiminnan kannalta yksilölliset erot voivat olla merkittäviä.

Viranomaisten salaliitot ja peittely jne.. hohhoijaa!!! Parhaansa tekevät mm THL.ssä (tunnen asiantuntijoita sieltä) - jotta Espanjantaudin kaltaiset skenaariot eivät oikeasti toistuisi.

^^Ei se 5 tuntia mulla ainakaan mikään tae ollu. Jossain 12 tunnin paikkeilla alko kovat nivelsäryt ja vilunväristykset. Yöllä ei saanu nukuttua, kun särki niin kovasti. Ja olkavarsi oli useamman päivän tosi kipeä, ihanku ois pistetty paksulla, tylsällä ja ruosteisella neulalla. Mut silti ei kaduta, että piikin otin.

Muokattu
yks väksy lisää

Joo, itsekin ajattelin pääseväni helpolla kun rokotuksesta oli kulunut 12 tuntia ilman mitään oireita... Yöksi käsi kuitenkinkipeytyi pahasti ja jatkui aamulla. Sivulle kääntäminen ja pukeutuminen sattuu. Samaten olo niinku kuumeessa, eli kolottaa joka paikasta ja silmät on arat ja päätä särkee, mutta ei kuitenkaan ole kuumetta ja muuten "terve" olo. Lisääntynyttä väsymystäkin on havaittavissa, piti oikein mennä päiväunille pariksi tunniksi, vaikka normaalisti moisia ei tarvita.

Kuitenkin tämä on pientä verrattuna siihen, että oikea tauti iskisi ja päiväunia lukuunottamatta olen puuhastellut kuten ennenkin, mutta lenkille ei jaksaisi lähteä kun meinaa hengästyä kävellessäkin. Antaa possupiikin muodostaa vasta-aineensa rauhassa:sleep:

Päivitetääs tilanne eli ei mitään oireita edelleenkään.Kävin juuri reipasvauhtisella lenkillä eikä senkään jäljiltä mitään outoja tai huonoja tuntemuksia. Olkavarsi on kivuton myös.

Ettei vaan arvokas aine hulahtanut pistoskanavaa myöten samantien ulos, eli annos jänyt vajaaksi, kyllä siitä yleensä selvä tuntemus pistopaikkaan tulee, muut vahvemmat oireet ei niin kovin yleisiä.

Ettei vaan arvokas aine hulahtanut pistoskanavaa myöten samantien ulos, eli annos jänyt vajaaksi, kyllä siitä yleensä selvä tuntemus pistopaikkaan tulee, muut vahvemmat oireet ei niin kovin yleisiä.

Vaikea sanoa. mutta tuosta ei nyt tosiaan tullut mitään oireita.

Muokattu

Joku tuossa kyseli, miten kauan kestää? Minä olen sairastanut työterveysaseman netissä julkaiseman ohjeen mukaan "Hengitystieoireet voivat jatkua jopa kaksi viikkoa kuumeen jo hävittyä". Eli olipa sitten sika- tai muu influenssa, mutta 4 päivää kesti kuume (37.8 -38.4). Alkoi kurkkukivulla ja yskällä. Yskä ja painon tunne rintakehässä/keuhkoissa jatkui toissa päivään, eli jatkui kaksi viikkoa kuumeen laskettua. Tuona aikana ei kyllä voinut kuvitellakaan mitään sykettä nostavaa liikuntaa ja nytkin aion aloittaa kevyellä uinnilla (eilen onnistui jo) ja kevyillä lenkeillä. Että kärsivällisyyttä vaan, jos olette influenssan saaneet.

Minulla myös flunssasta (siaksi arveli työterveyshoitaja) kolme viikkoa ja edelleen oireita. Ei kuitenkaan kuumetta, pienen pientä lämpöilyä iltaisin välillä. Tänään kävin työterveyshoitajan vastaanotolla ja tarkistettiin tulehdusarvo ja poskiontelot - kaikki ok, mutta olis vielä kirjoittanut sairaslomaa (tai uudestaan), mutta en huolinut.

Kauan kestää ainakin tämä yskä. Muuta ei mulla ollutkaan ku yskä, kuume ja kolotus.