Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Vko 44


pietari
 Share

Recommended Posts

Viikon kilsat 110km.Sisältäen yhden lepopäivän.

Vuoden kokonaiskilsat 1930km.:tongue:

Hurja setti "palauttelevaa" liikuntaa heti ennätysmaran jälkeen.

Oma saldoni...

62 km juoksua, joka on minulle vuoden 2009 suurin viikkokilometrimäärä. Juoksun lisäksi oli pari spinning tuntia ja kilometrin verran uintia. Treeniä n. 9,5 h keskisykkeellä 130.

Link to comment
Share on other sites

Eka treeniviikko Berliinin vitutuksen jälkeen..saa nähä noustaanko vielä vai vajotaanko alas..nyt näyttää huonolta treenien ja vauhtien kanssa

MA:

Aamu:

Ilta: 10,5km+3x100m+30min vesijuoksu

TI:

Aamu: 8km

Ilta:5x1km/600m/3.21-3.15

KE:

Aamu:30min vesijuoksu

Ilta:15.5km+lihaskunto

TO:

Aamu: 8km

Ilta: 10x32s ylämäki

PE:

Aamu:

Ilta:15km

LA:

Aamu:

Ilta: 10km/3.43,5

SU:

Aamu:

Ilta: 26km

YHT 127km

Link to comment
Share on other sites

Näin kulutin vapaa-aikaani mennä viikolla:

  • Ma CrossFit-treeni. Penkkipunnerrusta: 5×60kg, 5×65kg, 5×70kg, (3×72,5kg), 5×65kg, ja 5×60kg. Maastavetoa: 5×100kg, 2×5x105kg.
  • Ti Juoksu: 7,8km PK. CrossFit-treeni. Kaksi kertaa setti: 750m soutu + 10×40kg työntöpunnerrus, sekä kaksi kertaa setti: 10×40kg voimatyöntö + 10x tiukka leuka. Aika: 18.46. Lopuksi 1000m soutua.
  • Ke CrossFit-treeni. Maastavetoa: 5×100kg, 5×105kg, 5×110kg, 5×115kg, 5×100kg.
  • To CrossFit-treeni. Viisi kierrosta settiä: 10×42,5kg tempausvala + 300m soutu + 25x istumaannousu. Aika: 17.31.
  • Pe 7,8km PK. CrossFit-treeni. Painnonnoston tekniikkaa maltillisin painoin: tempaus (max. 40kg), rinnalleveto (max. 55kg), työntö (max. 50kg) ja runsaasti erilaisia apuliikkeitä. Hyvä treeni.
  • La Lepo.
  • Su Juoksu: 21km PK.

Juoksua n. 37km ja viisi CF-treeniä (yht. n. 11h treeniä). Tuli melko HC Crossfit-putki, eli viisi päivää peräkkäin. -Perjantain parituntisen painnostotreenin jälkeen olikin sitten aika väsynyt kroppa. Juoksua tuli hieman vähemmän kuin olin ajatellut, mutta eipä tuo haittaa; PK-juoksuvauhdit olivat omaan tasooni nähden hyviä koko viikon, eli ehkäpä tässä alkaa olla juoksun suhteen vähitellen palautunut normaalitilaan.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy