Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Sign in to follow this  
TeppoTulppu

Masokistin Unelma 2010 - Director's Cut

Recommended Posts

Vai on kisaorganizazioonilla ruuhka päällänsä ? Jätän varmuuden vuoksi ilmoittautumiseni vielä hivenen myöhemmäksi, etten suotta omalta osaltani lisää järjestäjien taakkaa. Enköhän mä kuitenkin sen tässä kuukauden sisään pois alta hoida, tiedoksi vaan sinne järjesteleville tahoille, jotta osaatte varata resursseja ilmokäsittelyyn.

Sain järjestäjiltä vahvistuksen, että ilmoittautuminen ja maksu on tullut perille.

Ja totesivat, että me olemme saaneet aikaiseksi jonkinasteisen kaoottisen tilanteen ilmoittautumisten suhteen jo tässä vaiheessa vuotta! Suora lainaus:

Josko jonkinlainen ennätys eli tässä vaiheessa jo kaxi ilmoittautumista (aiempi ennätys tässä vaiheessa vuotta yxi).

Lisäksi minulle annettiin jonkinlainen tavoiteaikakin. MasUn ennätys on muutaman vuoden takaa 17h01m. Hiukan epäillen suhtautuivat onko minussa miestä sitä aikaa rikkomaan.

Pitää alkaa tutkia tasaisen vauhdin taulukoita aikaan 17:04:07. :thumbsup:

No kato ku mulla on ilmo sisässä automaattisesti kun jänistin pikku flunssan vuoksi viime vuoden juoksusta pois. Six meit on kax.

Ai pietukin. No, mua ei kai sit laskettu lain.

Vai on kisaorganizazioonilla ruuhka päällänsä ? Jätän varmuuden vuoksi ilmoittautumiseni vielä hivenen myöhemmäksi, etten suotta omalta osaltani lisää järjestäjien taakkaa. Enköhän mä kuitenkin sen tässä kuukauden sisään pois alta hoida, tiedoksi vaan sinne järjesteleville tahoille, jotta osaatte varata resursseja ilmokäsittelyyn.

Juu, kannattaa olla varovainen. Meilläkin, siis kolmannessa "osakilpailussa", on jo kaksi maksanutta satkulla, muttei olla vielä sivuja päivitetty. Muutenhan niitä saisi olla päivittämässä päivittäin, ja weppimaakarimme, romaniasta palannut Päivi, hermostuisi. Joku roti tässäkin päivittelyssäkin olla pitää ;)

Kaipa sitä sitten pitää jossakin vaiheessa sitouttaa näitä ajatuksia ja haaveita konkretian tasolle, eli pistin minäkin maksun menemään. Toi on tuossa nurkilla, eikä asfaltilla, joten sopii todella hyvin mulle. Tänä vuonna se ultra-neitsyys lähtee :)

Tosin jos se 50km on raja tuolle ultralle, niin neitsyys tuossa mennee kyllä jo aiemmin (en itse laske samana päivänä eri sessiossa juostua 30+20km itse oikeasti ultraksi).

Kaipa sitä sitten pitää jossakin vaiheessa sitouttaa näitä ajatuksia ja haaveita konkretian tasolle, eli pistin minäkin maksun menemään. Toi on tuossa nurkilla, eikä asfaltilla, joten sopii todella hyvin mulle. Tänä vuonna se ultra-neitsyys lähtee :)

Tosin jos se 50km on raja tuolle ultralle, niin neitsyys tuossa mennee kyllä jo aiemmin (en itse laske samana päivänä eri sessiossa juostua 30+20km itse oikeasti ultraksi).

Onhan mullakin viime syksyn Wihalta 50 takana.

Enkä minäkään sitä oikein ultraksi ymmärrä laskea.

Eli samanlainen neitsyt olen minäkin näissä hommissa. :thumbsup: