Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Sign in to follow this  
mosku

Terwa

Recommended Posts

Terwalle ilmottauduttu ja ihan kokonaiselle, vaikka kunto ei kyllä edellytä tällä hetkellä edes puolikkaalle. :itku Mutta rohkea rotan syö, vai miten se olikaan :viheltely . Montakohan Tallin porukasta on sinne tulossa, muutamia olen bongannut ja ainakin v.kurppa on itse ilmaissut, että ekalle täydelle on tulossa. Mutta Savolka, :ei noin minkä tempun menit tekemään, eikös ollut puhetta kokonaisesta eikä puolikkaasta. Funtsi vielä tilanne uusiksi ja ilmineeraa ittes täydelle!!!! :innostunut

Heh, meinasin just Mosku sulle kirjotella. Ilmoittauduin puolikkaalle, koska mun kunto on nyt kysymysmerkki - räkätauti puskee päälle ja viikonlopun maratonmittariksi tarkoitettu pitkä lenkki jää väliin. Onneksi hätä ei ole tämän näköinen - varmistelin, että voin myöhemmin muuttaa sen sarjan täyspitkäksi maksamalla osallistumismaksun erotuksen eli 5 euroa. Melkosta säätämistä siis muutaman säästetyn euron takia, huomennahan ne maksut sitten nousee.

Eli siis kyllä mä täyspitkän tuun köpöttelemään, jos tää kevät ei tästä isommaksi katastrofiksi muutu. :kädet

Edit: Älkää kysykö, mikä logiikka tuossa ilmoittautumissäheltämisessä on. Näin kipeenä se vaan tuntui fiksulta idealta. :sairas

Voi herranen aika. Jos Savolka epäilee kokonaisen kuntoa niin minulla kyllä polvet tärisee kauhusta omalla kohdalla.

Ei voi mitään enää, maksettu, mikä maksettu. Välillä kyllä tuntuu, että tulee tosipaikka eteen vuotta liian aikaisin, mutta perua en aio enää.

Ajattelin kehitellä jonku nimilapun selkään, jotta voitta tulla moikkaamaan jos haluatte ja näette jossain. Mie olen oikeasti hirveän pahantuulisen näköinen ihminen, mutta silti ihan mukava, joten ei tarvi pelätä.

Älkääs nyt tytöt taas vähätelkö itseänne...

Pistätte vaan tossua toisen eteen, niin väkisinkin se maali tulee sieltä vastaan...

Käsittääkseni te olette treenanneet pirunmoisen tunnollisesti, eli pää on nyt se viimeinen ongelma...

Tsemppiä vaan ja näyttäkää niille ja meille ja itsellenne... :heilutus

Kyllä täältäkin tullaan juoksemaan Oulun Tervaan. Matka on vain vielä vähän epävarma kumman juoksen. Mulla oli tavoitteena, että juoksen puolikkaan lopputalvesta ensin alle 1.20 ja vasta sitten tulen maratonille. Nyt on puolikas juostu mutta aikaa kuluikin 1.27. Että se siitä. Olihan se ihan kohtuullisesti juostu yhdellä jalalla :oops: :innostunut

Kunhan saadaan toi ens viikon rankasu pois alta, aloitellaan hiljalleen kesäkausi. Terwassa ois tarkotus rypistää viime vuonna, (ainoasta), juostusta puolikkaasta jokunen minuutti pois. Erään tutun hahmon kanssa on hieman suunniteltu, että mentäis rohkeasti 1.35 vauhtiin, joka on ainakin itselle melkoinen riski, mutta kokeillaan kuitenkin.

Juu, ei taitais tuo oma mieskään ihan kaikkia ylimääräisiä jalkoja vaimolleen huolia :hehe . Joten ei auta kuin omin jaloin onneen vain pyrkiä.

Vo-e helekkari teijän kanssa... :oops:

´Kyllä Oulussa juostaan vaikka terveyden ja hyvinvoinnin uhallakin. Siitä oksentelústa ja pahoinvoinnista voi tulla pinttynyt tapa... :innostunut