Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Näköradio

unaz
 Share

Recommended Posts

Mitä te katsotte televisiosta? Seppo ainakin katsoo Big Brotheria, mitäs muut?

Mun tämänhetkisiä suosikkeja ovat "Täydelliset naiset" ja "Veronica Mars", etenkin jälkimmäinen vetoaa muhun. Se tosin johtuu vaan siitä että mä tykkään sarjoista joissa blondit teini-ikäiset tytöt on rohkeita, fiksuja tai vampyyrintappajia. CSI-tuoteperhettä tulee katottua kanssa jos kotona olen, niissä alkuperäinen miellyttää enemmän kuin CSI: Horatio Cainen Aurinkolasit Seikkailevat Jälleen.

Uutiset pitää kanssa katsoa ainakin kaks kertaa päivässä, muuten saapi olla kiinni töllö, taustameluna en jaksa sitä pitää.

• Replies 28
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Minullahan tuo telkkari on auki luvattoman paljon, se varmaan tuottaa puolet tämän kämpän lämmöstä. Usein se on ihan vaan mölisemässä taustalla.

Ihmeekseni kuitenkin huomasin, että minulla on vain yksi suosikkiohjelma. Se on Murha mielessä, tulee sunnuntai-iltaisin ykköseltä. Sitäkään en aina muista katsoa. Elokuvia tulee katsottua, vaikka useimmiten ne on jo kertaalleen nähnyt. Urheilu uppoaa myös. Uutisia ja muita ajankohtaisojelmia tulee myös katsottua aika usein.

Ehkä tunti, puolitoista tai, jos ihan hurjaksi heittäydyn, niin pari tuntia "parhaana" päivänä tulee katsottua. Salkkarit tulee sopivaan aikaan, kun on kotiutunut päivän riennoista ja lenkiltä, iltauutiset ja jokin niistä ysin aikaan alkavista sarjoista maikkarilla tai nelosella tulee katsottua. Tosin kymppiin mennessä olen jo :uninen Siksi Big Brother on jäänyt vähemmälle (eikö se tule joskus myöhään?). Täydelliset naiset on ihan hyvä narikka aivoille.

aamutv:stä uutiset jos ehdin ennen kuin lapset alkaa luuraan 4:sen lastenohjelmia.

Pikkukakkosen ja jos luoja suo niin alueuutiset ja uutiset sen päälle, sitten seuraavaksi mahdollisesti ohjelmaa(tai sarjaa) joka alkaa 21:00, pyörää polkiessa ja päälle vielä 10-uutiset jos ehtii, siinäpä se alkaa olla, jos haluun kattoo jotain muuta niin sillloin täytyy ajastaa digiboxiin.

Kesällä tietty tulee katottua kaikki yleisurheilukisat suorana tai nauhoitettuna.

Formulaa ja mestareidenliigaa jos kohdalle sattuu.

Yhteensä ehkä 2h.

Arkiaamuisin katsotaan avon kanssa brittisarjaa "Sydämen asialla". Se onkin nykyisin ainoa sarja jota tulee katsottua. Onneksi se loppuu tämän vuoden puolella. Ei ole kiva addiktoitua johonkin TV-ohjelmaan.

Aiemmin "Frazier" piti nähdä mutta nyt näitä uusintajaksoja ei enää jaksa seurata.

Ja tietysti uutiset tulee katsottua useampaankin kertaan vuorokauden aikana.

Urheilut, Pulttiboissit, Simpsonit ja South Parkit sillon ku ehtii ja muistuu mieleen. Muuten mul ei oo töllön kanssa kovinkaan lämmin ystävyyssuhde.

"Elämäsi karkaa, sä vain katsot telkkarii / Maasi veivät varkaat, panet charlien enkelii / Leivällä ja sirkushuveilla

ennen kusetettiin kansaa / Armilla, Dannyllä ja telkkarilla nyt houkutellaan samaan ansaan / TV on kuin WC / sen ulosteet pahalle haisee / ei tarvitse kuin nappia painaa niin paska lentää aina"

-Pelle Miljoona-

Oon aatellu monesti heivata koko värkin pellolle, mut kaipa se tossa nurkassa mahtuu elämään ja kyllähän se ajoittain piristää jos on tylsää. :smiley

Aika vähän tulee katsottua.

Uutiset joskus, yleensä nekin tulee luettua teksti-TV:stä.

Se on siinä (Risto on mainio), Kylmäverisesti sinun, urheilua.

Joskus ennen nukkumaanmenoa joku "aivonarikka" joita vaimo katsoo, esim tämä Täydelliset naiset. Team Ahmaa olen katsonut, minusta ne oli paljon hauskempia silloin aikoinaan. Kummelin "amishuumori" upposi minuun paremmin 15 vuotta sitten, nykyään ei viitsi sitäkään katsoa.

Oikeastaan pärjäisin varsin hyvin ilmankin telkkaria.

Nykyään olen addiktoitunut netissä erääseen foorumiin.

Nimim. "miksi maksamme tv-lupamaksuja"

Mulle on viime vuosina iskenyt semmoinen, että en yksinkertaisesti pysty katsomaan televisiota "ihan vaan huvikseen". Jos ohjelma on huono, niin mä en vaan jaksa istua katsomassa sitä. Semmoisia puolihyviäkään sarjoja ei vielä ole vastaan tullut. Eli ohjelman täytyy olla erinomainen, että minä suostun sitä katsomaan. Muuten keskityn vaan arvostelemaan huonoja näyttelijöitä ja kökköjä juonenkäänteitä, ja siitä ei sitten seura tykkää...

Mutta niistä katseluajoista, viikolla tulee katsottua todella vähän telkkaria, yksinollessa saattaa mennä parikin päivää, etten edes avaa mokomaa toosaa. Jos sattuu toosa jostain syystä olemaan auki, niin pidemmän aikaa saatan viihtyä sen äärellä kun näkyy Simpsonit tai se yks lyhyt vahanukkesarja, joka näkyy tiistaisin kakkosella (siinä on semmoisia hauskoja eläimiä...). Toisinaan saatan kuunnella ranskankielistä kanavaa ihan vaan kuullunymmärtämisen kehittymisen vuoksi, mutta tätäkin hyvin harvoin. Viikonloppuisin tulee joskus vuokrattua leffoja, nytkin katsottiin Perikato, oli muuten pelottavan hyvä elokuva, herätti aika paljon ajatuksia...

Näin ollen ei myöskään ole televisiolupaa maksettuna, aika yllättävää opiskelijoilta... Lupatarkastajalle ei ovea avata, koska tiedetään kyllä, jos on tuttuja tulossa ja kello on sitä paitsi rikki! :viheltely