Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Vko 43


hatapa
 Share

Recommended Posts

Outo viikko!

ma: lepo

ti: futsal-treenit -> "puujalka", joka kuitenkin alkoi toimia viikonloppuna

ke: MK-1000m (3.04/km) + verrat 9,2km (4.53/km)

to: lepo

pe/la-yö: Cooper (3.22/km -> 3570m) + reipas 10000m (4.24/km)

la: lepo

su: 23km (4.47/km)

Yht. 46,8km (4.33/km)

Tällä viikolla meni "vasta" 2100km rikki, ja lukemat ovat nyt 2137,4km (4.53/km).

Link to comment
Share on other sites

Ma 10 km 6:07 min/km 125 BPM

Ti 5 km VR + 10 km VK 4:34 min/km 162 BPM + 5 km VR

Ke Sali

To Aamu 10 km 6:07 min/km 126 BPM, Ilta 10 km 5:30 min/km 137 BPM

Pe Aamu 10 km 5:59 min/km 126 BPM, Ilta 20 km 5:28 min/km 133 BPM

La 25 km 5:50 min/km 127 BPM

Su 33 km 5:48 min/km 132 BPM

Juoksua yhteensä 138 kilometriä

Sellaista, kolmas viikko suunnittelemaani E24-ohjelmaa on nyt pulkassa ja ensi viikolla on vuorossa helppo viikko. Ketjun tyyliin ilmoitetaan vuoden 2009 aikana kertyneen nyt 2624 juoksukilometriä. Kun lasketaan mukaan hiihto, pyöräily ja sauvarullaluistelu, niin harjoitustunteja on tänä vuonna kasassa 326.

Link to comment
Share on other sites

Ma TV- kevyt 10.4 km (n. 6min/km)

Ti Lepo

Ke TV-kevyt 10.4 km (n. 6min/km)

To Vr 1 km + VK 7 km vauhtia lisäten joka kilometrin jälkeen (5min/km -> 3,47min/km)+ Vr 2 km

Pe Lepo

La TV-kevyt 8 km

Su Perinteisen hiihtoa 20 km (1.45) + 11 km TV-kevyt (1.10)

Koko viikko yhteensä: juoksua 49.8 km ja hiihtoa 20 km

Link to comment
Share on other sites

Viikko 43 oli vuonna 2009 tällainen:

  • Ma CrossFit-treeni: 15min settiä 3x60kg penkkipunnerrus + 2x(3x leuanveto + 6x kyykky + 9x boksihyppy). Meni 5 kierrosta.
  • Ti Juoksu: 7,8km PK. CrossFit-treeni: maastaveto 2x5x100kg, 5x105kg. Metcon-osuus: 500m soutu + 15x rinnalleveto raakana ja työntö käsipainoilla (2x16kg), 350m soutu + 10x rinnalleveto raakana ja työntö käsipainoilla (2x16kg), 200m soutu + 5x rinnalleveto raakana ja työntö käsipainoilla (2x16kg). Aika: 8.43.
  • Ke CrossFit-treeni: Toistot / liike / kierros: 50-40-30-20-10. Liikkeet / kierros: boksihyppy + istumaannousu. Aika: 12.09. Alle runsaasti tekniikkatreeniä voimistelurenkailla.
  • To Juoksu: 11km VK. Eka VK-lenkki sitten eCross:in.
  • Pe CrossFit-treeni: Takakyykky: 3x5x65kg. Metcon-osuus: kerran minuutissa (kunnes ei enää pysty jatkamaan) settiä: 100m soutu + 5x yleisliike. Kestin 13min.
  • La Juoksu: 11km PK. CrossFit-treeni: 15min ajan settiä 5x40kg tempausvala + 5x leuanveto 10kg lisäpainolla. Meni 5 rundia.
  • Su Juoksu: 11km PK.

Juoksua n. 41km ja viisi CF-treeniä (yht. n. 10h treeniä). Niin meni kuin oli tarkoituskin, vähitellen alkaa taas tuntua siltä että tässä voi kehitystäkin tapahtua seuraavien kuukausien aikana jos saa ehjänä & terveenä olla. Ai niin: tällä viikolla ylittyi vuosikilometreissä 2400.

Muokattu
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share



×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy