Skylihme Lähetetty 19. lokakuuta , 2009 Share Lähetetty 19. lokakuuta , 2009 Hyvät naiset ja herrat, arvon juoksufoorumilaiset tai tuttavallisemmin Seppolaiset! On taas se aika vuodesta! Viime vuonna olin näköjään avannut samansisältöisen ketjun jo niinkin aikaisin kuin 28.9. ja herran jee hokasin, että nythän on jo lokakuu ja sekin huomattavan pitkällä, joten tässä se nyt taas tulee... On aika päättää miten ja missä vietämme foorumin yhteistä pikkujoulua armon vuonna 2009! Ja koska taas tulemme saamaan tähän ketjuun lukuisan joukon vastauksia, joissa ehdottomasti kieltäydytään ja vannotaan kautta kiven ja kannon, etten minä ainakaan tänä(kään) vuonna varmasti tule ilostuttamaan läsnäolollani yhteistä pikkujoulua pidettäisiin se sitten kuten ensimmäinen jos vielä muistatte, suuren suosion saavuttanut pikkujoulujuhlamme Hotelli Vantaalla, Vantaalla vuonna 2006 tai Tampereella missäsenytolikaan tai vaikka kokoontuminen järjestettäisiin Viihdekeskus Flamingossa Vantaalla kuten viime vuonna tai vaihtoehtopikkujoulu jossakin Sipoon korvessa tai vaikka se pidettäisiin Kaivohuoneella tai Hotelli Tornissa ja vaikka kenenkään ei tarvitsisi kustantaa syömisiään tai juomisiaan itse vaan joku tarjois - niin sittenkään en missään olosuhteissa siis tulisi paikalle - eli jotta näitä vastauksia tähän ketjuun ei tulisi niin päätin tehdä JH:t ja ehdottaa että tämän vuoden pikkujoulut peruutetaan kokonaan. Kannatetaanko? Link to comment Share on other sites More sharing options...
GrigoriSoiros Lähetetty 19. lokakuuta , 2009 Share Lähetetty 19. lokakuuta , 2009 kannatan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skylihme Lähetetty 19. lokakuuta , 2009 Author Share Lähetetty 19. lokakuuta , 2009 kannatan Helppohan meidän on tietysti sanoo ja kannattaa kun meitin pikkujoulut on jo 7.11. ja tilaisuuskin loppuunmyyty! Link to comment Share on other sites More sharing options...
GrigoriSoiros Lähetetty 19. lokakuuta , 2009 Share Lähetetty 19. lokakuuta , 2009 Helppohan meidän on tietysti sanoo ja kannattaa kun meitin pikkujoulut on jo 7.11. ja tilaisuuskin loppuunmyyty! Ei oo, koska olen myymässä omiani pois. Harmittaa niin vietävästi, mutta elämä on välillä tällästä ;( Siis 2 paikkaa olisi tarjolla, mutta eipä näytä olevan kiinnostusta Link to comment Share on other sites More sharing options...
hatapa Lähetetty 19. lokakuuta , 2009 Share Lähetetty 19. lokakuuta , 2009 Helppohan meidän on tietysti sanoo ja kannattaa kun meitin pikkujoulut on jo 7.11. ja tilaisuuskin loppuunmyyty! Ja Scandinavian Hunksit esiintyy. Niin ja Sky ja Pantse laulavat karaokea. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GrigoriSoiros Lähetetty 19. lokakuuta , 2009 Share Lähetetty 19. lokakuuta , 2009 Ja Scandinavian Hunksit esiintyy. Niin ja Sky ja Pantse laulavat karaokea. Näin muuten hunksit kuortin ABC:llä, hirveen pienikokosia ukkoja. Mutta niin lutusia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pantse Lähetetty 19. lokakuuta , 2009 Share Lähetetty 19. lokakuuta , 2009 Kiitos yksikössä. Skai on Seppolan virallinen kultakurkku. Mun parhaat laulun luikautukset oli reilut 20 vuotta sitten Ja Scandinavian Hunksit esiintyy. Niin ja Sky ja Pantse laulavat karaokea. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skylihme Lähetetty 19. lokakuuta , 2009 Author Share Lähetetty 19. lokakuuta , 2009 Ei oo, koska olen myymässä omiani pois. Harmittaa niin vietävästi, mutta elämä on välillä tällästä ;( Siis 2 paikkaa olisi tarjolla, mutta eipä näytä olevan kiinnostusta No nythän olis sitten niille kahdelle, jotka ovat olleet suruissaan rannalle jäämisestä Seppolaiset Lainehilla -kauden päätöstapahtumasta - tarjolla siis kaksi paikkaa eli Sairasen perheen liput. Eli olet myymässä pois, jos oikein ymmärsin? Ja kyllähän me toki laitetahan Pantsekin laulamaan. Ja Hatapallekin on oma lauluvuoronsa tietysti. Ainut joka ei saa laulaa on Niilos ja sekin vaan sen takia, että on kehunnu mulle saaneensa joskus porttikiellon johonkin ihan vaan laulamisen takia - siis karaokessa! Link to comment Share on other sites More sharing options...
GrigoriSoiros Lähetetty 19. lokakuuta , 2009 Share Lähetetty 19. lokakuuta , 2009 No nythän olis sitten niille kahdelle, jotka ovat olleet suruissaan rannalle jäämisestä Seppolaiset Lainehilla -kauden päätöstapahtumasta - tarjolla siis kaksi paikkaa eli Sairasen perheen liput. Eli olet myymässä pois, jos oikein ymmärsin? OOn myymässä joo. Vaan päätös pitäs tehhä huomiseen mennessä, koska 100% varma ostaja tekee muuta 7.11 jos en huomenna myy sille. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hatapa Lähetetty 19. lokakuuta , 2009 Share Lähetetty 19. lokakuuta , 2009 Ja kyllähän me toki laitetahan Pantsekin laulamaan. Ja Hatapallekin on oma lauluvuoronsa tietysti. Ainut joka ei saa laulaa on Niilos ja sekin vaan sen takia, että on kehunnu mulle saaneensa joskus porttikiellon johonkin ihan vaan laulamisen takia - siis karaokessa! Mulla ei kyllä ole varaa hommata pottikieltoa tonne laivalle laulamalla, kun on vielä pikkujouluristeily marraskuun lopulla. :thumbsup: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pantse Lähetetty 19. lokakuuta , 2009 Share Lähetetty 19. lokakuuta , 2009 Mulla ei kyllä ole varaa hommata pottikieltoa tonne laivalle laulamalla, kun on vielä pikkujouluristeily marraskuun lopulla. Joo ei sun tartte täyspottiin mennäkään :party0002: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hämeen hitain Lähetetty 21. lokakuuta , 2009 Share Lähetetty 21. lokakuuta , 2009 ... kenenkään ei tarvitsisi kustantaa syömisiään tai juomisiaan itse vaan joku tarjois - niin sittenkään en missään olosuhteissa siis tulisi paikalle... Kannatetaanko? Eiku mä tuun, jos joku tarjoo. Höh, tietenkin. (Tosin sillä pienellä varauksella, että perutut bileet ei oo kauempana kuin parin tunnin :eclipsee_steering:matkan päässä.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
hatapa Lähetetty 21. lokakuuta , 2009 Share Lähetetty 21. lokakuuta , 2009 Eiku mä tuun, jos joku tarjoo. Höh, tietenkin. Lämmintä kättä? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skylihme Lähetetty 21. lokakuuta , 2009 Author Share Lähetetty 21. lokakuuta , 2009 No sitten aletaan vaan järjestelemään noita peruttuja bileitä! Mun ehdotus on torstai 3.12. Onnela Vantaa Flamingo, siellä on nimittäin Kummeli Joulushow ja meillä jo liputkin sinne. Tervetuloa muutkin, mut liput voivat mennä aika nopeesti... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts