Jump to content
Juoksufoorumi.fi

vko 42


Recommended Posts

Ma: lepo

Ti: 10 km 5.29/120, välissä 7x400 + 1000 m. Matto

ke: 8 km 5.26/111. Matto

To: 7 km 5,22/110. Matto

Pe: 3 km ver, väliin 3x200 m + voima. Yhteensä 40.11/120. Sali/matto

La: 8 km 5.14/120, loppuun 2000 m 4.40...4.30. Matto

Su: 13 km 5.20116. Matto

Juoksua yhteensä 49 km, aikaan 4.23. Mattoviikko

Link to comment
Share on other sites

Puolikkaan jälkeinen pakollinen "palautteluviikko":

ma: lepo

ti: 8km (5.19/km) + 8,8km (3.55/km)

ke: 13km (4.39/km)

to: 20km (4.51/km)

pe: lepo

la: ap: 7km (5.00/km), ip: 9km (4.27/km) sis. 20x100m/100m ja 1500m/4.52

su: 26km (4.45/km), viimoset 2km (4.05/km)

Yht. 91,8km (4.43/km)

Link to comment
Share on other sites

Toinen viikko "E24-projektia" paketissa:

Ma 10 km 6:16 min/km

Ti 10 km 6:05 min/km

Ke 5 km VR + 8 km VK 4:34 min/km + 5 km VR

To Aamupäivällä punttisali, illalla 10 km 6:04 min/km

Pe Aamulla 10 km 6:00 min/km, illalla 20 km 5:30 min/km 134 BPM

La 19 km 5:37 min/km 138 BPM

Su 30 km 5:46 min/km 131 BPM

Yhteensä siis 127 kilometriä. Ihan hyvä viikko oli, jalat välillä ilmoitteli määrää olevan riittävästi, mutta toisaalta tämän päiväinen pitkis oli tuntumaltaan sieltä viikon kevyimmästä päästä niin kuin pitkän lenkin pitää ollakin. Loppuviikosta sai taas sykkeitäkin mittailtua uuden sykevyön ja muun pienimuotoisen lisäsäädön ansiosta.

Link to comment
Share on other sites

Tällainen viikko tällä kertaa:

  • Ma CrossFit-treeni "Helen": kolme kierrosta settiä 500m soutu + 21x24kg heilautus kahvakuulalla + 12x leuanveto. Aika: 16.08.
  • Ti CrossFit-treeni: maastaveto 3x5x100kg, tekniikkaa voimistelurenkailla ja 20min ajan 2x16kg käsipainoilla settiä 5x maastaveto + 5x rinnalleveto raakana + 5x voimatyöntö. Tulos: vain yhdeksän kierrosta.
  • Ke Juoksu: 7,8km PK. CrossFit-treeni: viisi kierrosta settiä 3x leuanveto 8kg lisäpainolla + 5x tiukka leuanveto + 7x kippausleuanveto. Aika: 20.02.
  • To Juoksu: 10,8km PK.
  • Pe CrossFit-treeni: takakyykkyä 3×5x60kg, tekniikkaa voimistelurenkailla, neljä kierrosta seuraavaa: rinnalleveto 2x16kg käsipainoilla toistot/kierros: 12-9-6-3 ja rengasdippi 5x/kierros. Aika 11.10.
  • La CrossFit-treeni "Jackie": 1000m soutu + 50x20kg voimatyöntö + 30 leukaa. Aika: 13.21.
  • Su Juoksu: 25,8km PK.

Juoksua n. 44km ja viisi CF-treeniä (yht. n. 10h treeniä). Vähitellen alkaa tuntua siltä että kroppa saattaisi olla palautunut elokuun lopun rääkistä. -Kyllä se on kestänytkin. Eiköhän tässä kohta tule vedettyä jo vähän VK-lenkkiäkin... Kuluneella viikolla tuli opittua uutta ja kiinnostavaa harjoittelusta voimistelurenkailla.

Muokattu
Link to comment
Share on other sites

Ma: TV Rento 10.0 km, 5:04/km, 143 (79%) + verr. 2*2 km.

Ti: Kävely 3:05, josta sauvoin 1h, 17.2 km, 96 (53%) Kestovoimaa, noususumma 400m.

Ke: TV Kevyt 15.2 km, 6:02/km, 133 (74%).

To: PK intervalli 20*800m/palautus 400m kävellen. Yhteensä 3:01, 23.6 km, 7:40/km, 106 (59%)

Pe: 3.2 km + 4*800 m/HR ->120, 4:20/km, loppusykkein 165 (92%) + 3.6 km.

La: Lepo

Su: Pitkis 3:00, 27.0 km, 6:40/km, 118 (66%)

Yht. Juoksua 82.2 km + 3,5h tukitreeniä. Kolmas viikko E24-treeniä ja samalla herkistely Wihalle

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy