Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Pomarkun maraton 2009

Recommended Posts

Tässä alkaa itselläni vuoden eka maraton uhkaavasti lähestyä ja on aika suunnitella loppukautta :smiley: Jos etelässä juoksukelit jatkuvat joulukuulle eikä hiihtämään pääse, niin Pomarkun maraton 12.12. voisi olla oiva lenkkimotivaation lisääjä syyspimeille.

Onko kenelläkään omakohtaisia kokemuksia tästä tapahtumasta viimevuodelta? Kotisivut löytyvät http://personal.inet.fi/urheilu/kankaanpaanmaraton/markku%20kyrojarvi%20maratoncup/pomarkun%20maraton.htm

Vaikuttaa hyvältä! Pitää nyt vaan ensin avata juoksukausi Wihassa ja katsotaan sen jälkeen intoudunko osallistumaan tännekin. Jos ei hiihtämään pääse, niin Pomarkku on kyllä erittäin vakavassa harkinnassa.

• 2 weeks later...

Onko Pomarkun reitti todellisuudessa kuinka mäkinen? Jos vielä yrittäisi omaa ennätystä metsästää tämän vuoden puolella... Mäkiseksi tuossa jutussa ainakin uhkailtiin.

Polarin korkeusmittarin mukaan kierroksella on nousua 75 metriä.

Kierroksia on neljä, joten kokonaisnousu on noin 300 metriä.

Mutta eihän se estä ennätyksen tekemistä - jos on kunnossa.:thumbsup:

ps. Ei sinulla ole Polarista korkeusdataa laittaa jakoon?

Periaatteessa kyllä.

Ongelma on se, että kun en ole mikään nörtti, niin sen kuvan siirtäminen tänne saattaa ylittää rajalliset henkiset kykyni.

Jos käyt kattomassa mun profiiliani, niin huomaat, että mulle on Remington paljon tutumpi kuin tietokoneen näppäimistö. :conf:

Periaatteessa kyllä.

Ongelma on se, että kun en ole mikään nörtti, niin sen kuvan siirtäminen tänne saattaa ylittää rajalliset henkiset kykyni.

Jos käyt kattomassa mun profiiliani, niin huomaat, että mulle on Remington paljon tutumpi kuin tietokoneen näppäimistö. :conf:

Eipä mittään. Hyvin tuota ilmankin tulee toimeen. Kiitokset tiedoista ja olen Pomarkun laittanut itselleni kalenteriin. Puolikas olisi siellä tarkoitus rämpiä läpi. Toivon mukaan ei tarvitse rämpiä loskassa kirjaimellisesti...

Ja tässä se kuva reitin korkeuseroista:

Suurkiitokset Lantulle. Ja hatunnosto myös. Sinussa olisi selkeästi ainakin ainesta nörtiksi, sillä ohjeet eivät olleet aivan viimeisen päälle..

Aikamoinen nousu näkyy olevan heti alussa, mutta onpa sitten mukava alamäkikin parin kilometrin jälkeen. Ei muuta kuin hiukan mäkitreeniä lisää jos akillekset antavat myöten.

• 1 month later...

On viimeinen päivä ennakkoon ilmoittautua!

Eipä ole tullut laitettua vielä ilmoittautumista menemään. Vakaa tarkoitus oli ensi lauantaina olla lähtöviivalla, mutta selän kipeytyminen viikonloppuna pisti suunnitelmat uusiksi. Eli jos selkä antaa myöten niin mukana ollaan.

Sivuille on muuten ilmestynyt myös reittikartta.