Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Wihan kilometrit

Recommended Posts

Löysin jo kyseisestä aiheesta tuolta ultramatkojen puolelta tietoa, mutta kysyn nyt täältä, koska olisin tulossa vain puolimaratonille...

Puolimaratonin startti olisi klo 15 ja nonstop juoksuun voi tulla klo 9 eteenpäin koska vaan, joten.....

Onko mahdollista lähteä klo 9 puolimaraton matkalle ja kiertää se lisälenkki ja sitten kuusi kierrosta pääreittiä? Tuo klo 9 sopisi minulle paremmin kuin klo 15 lähtö. Vai,jos osallistuu nonstoppina niin kierretäänkö silloin vain pääreittiä?

Ymmärsiköhän kukaan mitä tarkoitin...:conf:. Jos ymmärsi,niin kiitos mahdollisista vastauksista.

Onko mahdollista lähteä klo 9 puolimaraton matkalle ja kiertää se lisälenkki ja sitten kuusi kierrosta pääreittiä? Tuo klo 9 sopisi minulle paremmin kuin klo 15 lähtö. Vai,jos osallistuu nonstoppina niin kierretäänkö silloin vain pääreittiä?

Kyllä ajatus oli se, että nonstop-juoksussa nimenomaan juostaan pääreittiä. Koska kuitenkaan tuo nonstop-juoksu ei ole mikään MM-kisa ja kyseessä on rento vapaamuotoinen tapahtuma, niin eihän mikään tuota sinun ideaasikaan estä. Eli kyllä sinä voit juosta tuon suunnitelmasi mukaan.

Eli tällöin siis ilmoittaudut normaalisti nonstoppiin ja lähdet klo 9. Suosittelen, että juokset ensin pääreittiä (ajanotto käynnistyy päälenkin alussa eikä lisälenkin alussa) ja sitten lähdet vasta kuudennelta kierrokselta lisälenkille ja tulet lisälenkiltä "maaliin". Reaaliaikainen ajanotto ei tuota ymmärrä ja se luulee, että olet juossut 6 kierrosta (=20km), mutta korjaan sen sitten käsin lopputuloksiin täydeksi puolikkaan matkaksi.

Ja luonnollisestikaan et siis pääse puolikkaan tulosluetteloon, mutta se kai ei ollut tarkoituskaan. Itsellesi saat kuitenkin puolikkaan ajan.

Toivottavasti sait vastauksesta jotain selvää.

Ja luonnollisestikaan et siis pääse puolikkaan tulosluetteloon, mutta se kai ei ollut tarkoituskaan. Itsellesi saat kuitenkin puolikkaan ajan.

Näin minäkin ajattelin, ja pjh säännöt tuntevana päätyi tietysti näin vastaamaan. Eihän se olisi - monessakaan mielessä - lainkaan oikeudenmukaista, että sekä kello 9 ja 15 lähtevät olisivat mukana ratkomassa saman matkan palkintosijoituksia.

Ei mulle niin tärkeää ole päästä tuloslistoille, se vaan, että saisi ajan. Mä mietin tuota vielä. On kuitenkin hyvä tietää, että näinkin voi tehdä. Tai sitten juoksen pääreittiä 7 kierrosta niin tulee sellainen kompromissi matka eikä tarvitse sitten niitä ajan mittauksia miettiä. Palkinnoille en olisi muutenkaan päässyt, vaikka olisin lähtenytkin siinä klo 15 ryhmässä. Minä olen sellainen sunnuntai hölkkääjä, joka löytyy aina tuloslistan loppupäästä.

Kiitos vastauksesta ja sinne sitten suunnistan aamulla klo 9. Kunhan nuha ei vaan yllätä!!!!!