Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Kaisaniemi juoksu 13.9.2009

Recommended Posts

79. Kaisaniemi juoksu juostiin tänään aurinkoisessa ja muutenkin loistavassa syys säässä. Eilinen SM-maraton ilmeisesti karsi kaikkein kovimmat menijät lähtöviivalta, meitä numerolapunraiskaajia oli mukana ehkä reilu 50.

Itse juoksin tällä kertaa lyhyemmän eli n.16km matkan, pidempi VE olisi ollut n.25km.

Kaisaniemi Juoksu juostaan reilun kolmen kilometrin mittaisella lenkillä kaisaniemen puiston-töölönlahden seutuvilla. Oma juoksu meni seuraavasti kierroksittain:

1. 14.21 avg 159 77% max
  2. 14.36 avg 165 80%max
  3. 14.34 avg 168 82%max
  4. 14.42 avg 166 81%max
  5. 13.36 avg 184 89%max
Kokonaisaika 1.11.50, M35 sarjan 3. ja sain sukat (ei tainnut osallistujia olla sarjassa kovin montaa). Havahduin viimeisen kierroksen alkaessa siihen, etten ollut laittanut kaikkeani peliin. Numerolapun raiskaussyytettä peläten juoksin viimeisellä kierroksella kuitenkin lähes niin kovaa kuin jaksoin, toivottavasti tämä on lieventävä seikka mahdollisessa oikeudenkäynnissä.

Mukava tapahtuma, jossa olen muutaman kerran tehnyt viimeisen pitkiksen maratonia varten kovempana versiona. Lyhyellä kierroksella on porukkaa tasaisesti matkan varrella ja oman vauhdin seuraaminen on helppoa kierroksittain.

Kokonaisaika 1.11.50, M35 sarjan 3. ja sain sukat (ei tainnut osallistujia olla sarjassa kovin montaa). Havahduin viimeisen kierroksen alkaessa siihen, etten ollut laittanut kaikkeani peliin. Numerolapun raiskaussyytettä peläten juoksin viimeisellä kierroksella kuitenkin lähes niin kovaa kuin jaksoin, toivottavasti tämä on lieventävä seikka mahdollisessa oikeudenkäynnissä.

Ei se tuommonen löysäily lähes koko matkan viimeisen kierroksen kirillä tule anteeksiannetuksi. Kyllä moisesta löysäilystä pitäs joku rangaistus tulla. Numerolapun kantokieltoa joksikin aikaa sanon minä. Onnittelut kuitenkin palkintopallisijoituksesta!

Ei se tuommonen löysäily lähes koko matkan viimeisen kierroksen kirillä tule anteeksiannetuksi. Kyllä moisesta löysäilystä pitäs joku rangaistus tulla. Numerolapun kantokieltoa joksikin aikaa sanon minä. Onnittelut kuitenkin palkintopallisijoituksesta!

Okei. Hyväksyn rangaistuksen. Numerolapun kantokielto siis voimassa seuraavaan kisaan saakka.