Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Vko 37


hatapa
 Share

Recommended Posts

Ma: 4,0 km, 5:55/km, TE 1,7, 124(64%)131.

Ti: 9,5 km, 5:11/km, TE 2,8, 142(73%)162, sisälsi 3,8 km, 4,53/km, 148(76%)162. +Kuntopiiri.

Ke: 3,0 km, 5:04/km, TE 2,1, 141(73%)153, sisälsi 1,6 km, 4:38/km, 150(77%)153.

To: Lepo.

Pe: 5,1 km, 5:55/km, TE 2,2, 134(69%)159. Lopussa 5 lyhyttä ruskoa.

La aamu: 2,4 km, 6:40/km, TE 1,1, 119(61%)125.

ip: 42,195 km, 4:42/km, TE 3,7, 158(81%)171. Finlandia-maraton.

Su: Kävely, 0:50.

Yht. 66,4 km, 5 h 35 min.

Lauantaina juostu uusi ennätys maratonilla.

Link to comment
Share on other sites

Edelleen palautteluviikko:

  • Ma Lepo.
  • Ti Lepo.
  • Ke CrossFit-treeni: penkkipunnerrus: 65kg, 70kg, (75kg fail), 70kg, 70kg, 2×70kg ja 72,5kg.
  • To Lepo.
  • Pe CrossFit-treeni. Kolme kierrosta settiä: 50x kyykky + 7x tiukka leuka + 7x rengasdippi + 10x40kg raaka rinnalleveto. Aika: 23.09
  • La CrossFit-treeni. Viisi kierrosta settiä: 5x40kg raakatyöntö + 25x boksihyppy. Aika: 8.56.
  • Su Juoksu: 10,8km PK.

Juoksua n. 11km (yht. n. 5h treeniä). Alkuviikko edelleen totaalista palauttelua; kurkkukipu ja lievät nuhan oireet jarruttelivat isointa treeni-intoa. Kropan palautumattomuuden tuntee CF-treeneissä hyvin; ei vaan kulje, ei nouse rauta, eikä intensiteetti ole sitä mitä pitäisi. Sama juttu sunnuntain PK-lenkillä: aika tukkoista oli meno ja syke selvästi normaalia korkeampi. Loppuviikolla unen laatu selvästi parasta parin kuukauteen. Alkavalla viikolla ehkä jo pari-kolme juoksulenkkiä; tai ainakin CF-treenejä jos olo ei heikkene.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy