Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Kadenssia vailla

kape
 Share

Recommended Posts

Sanokaas viisaat joku hyvä ja halpa mittari joka näyttää poljinnopeuden.

Mulla on tuo Polarin S725X langattomalla kadenssilla ja matkamittarilla, mutta kun tuo kadenssi ei toimi kuin silloin kun roikotan mittarikättä lähempänä anturia. Oon vaihtanut dip-kytkimen asentoa ja käyttänyt Polarilla korjattavana(/vaihdettavana), mutta ei se vaan toimi.

En tarvitse mittarilta minkäänlaisia muita ominaisuuksia, muut haluamani tiedot saan Polarista. Olis vaan kiva seurata minkälaisilla poljinnopeuksilla tulee sotkettua..

Jos jollain sattuu vaikka nurkista löytymään joku vanha toimiva peli, niin voin lunastaa sen sopivalla hinnalla. (Ei tarvitse olla langaton.)

Jos ei tartte integroida sykemittariin (tai tietokonesee), on Cateye Strada Cadence huokeimmasta päästä; todella perusmittari ilman hienouksia (ei esim. tallenna keskikadenssia vaan näyttää vain poljettaessa) ja piuhatkin on niin ohkaset, että pitää punoa huolella, ettei tule polkastua rikki.. kokemusta on.

Hintaa kait Suomen kaupoissakin alta 50 €.

Jos ei tartte integroida sykemittariin (tai tietokonesee), on Cateye Strada Cadence huokeimmasta päästä; todella perusmittari ilman hienouksia (ei esim. tallenna keskikadenssia vaan näyttää vain poljettaessa) ja piuhatkin on niin ohkaset, että pitää punoa huolella, ettei tule polkastua rikki.. kokemusta on.

Hintaa kait Suomen kaupoissakin alta 50 €.

Mulla on tää ja on toiminut hyvin, tosin hienompaa en olis halunnutkaan. Nykyään sitä kadenssia ei tosin enää oikeastaan niin paljoa tarvitse, pysyy muutenkin ihan hyvänä, mutta kesän alussa oli meininki kyllä toista, kun olin täysin aloitteleva maantiepyörän polkija.

Mihin olet kiinnittänyt kadenssimittarin lähettimen? Magneetti on tietenkin kiinni polkimen kammessa, mutta lähettimen paikka on alemmassa runkoputkessa keskiön edessä.

Itse laitoin lähettimen ensin takahaarukkaan, mutta sieltä signaali ei jaksanut kulkea eetterin läpi vastaanottimeen. Asennusohjeen lukeminen auttoi asiaa. :026:

Löytyikö vika tällä?

Kiitos vinkeistä.

Tarkkana poikana luin kyllä ohjeen aikoinaan ja keskiön etupuolella se on, lyhin mahdollinen etäisyys. Sen kanssa en viitsi enää leikkiä vaan hommaan luultavasti tuon ylempänä mainitun mittarin.

(Siksi aikaa kunnes päivitän koko konseptin uudelle aikakaudelle - lähtien sykkeenmittauksesta aina biorytmeihin saakka..)

Yllättävää kyllä kape ettei sulla kantomatka riitä. Taitaa olla joku säästöerän tuote se sun mittariyksilö, mielestäni olisivat saaneet antaa sulle uuden mittarin.. Mulla oli myös 625:n kanssa ongelmia mutta jupiksen neuvosta tuon kytkimen käännettyäni se on kantanut hyvin takahaarukasta saakka.