Mars Lähetetty 2. syyskuuta , 2009 Share Lähetetty 2. syyskuuta , 2009 Mulle on kertynyt melko pino liikuntaseteleitä, mitä mä tekisin niillä? Vihjeitä? Töissä on jo kuntosali; tästä vihjeestä ei heru pisteitä. Mihin ne kelpaa? Voiko niillä jostain ostaa vaikka uimahousut ja -lasit tai pujottelumonot? Vai menenkö ne kourassa thaihierontaa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pettersson Lähetetty 2. syyskuuta , 2009 Share Lähetetty 2. syyskuuta , 2009 Eikös niillä voi maksaa Paavo Nurmi -tapahtumia? Maraton ja Ruissalojuoksut ainakin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skylihme Lähetetty 2. syyskuuta , 2009 Share Lähetetty 2. syyskuuta , 2009 No menet tietysti suunnistamaan. Täällä pk-seudulla pääsee viitenä iltana viikossa johonkin päin, joten eiköhän tuo kasa siitä pian ohene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KLe Lähetetty 2. syyskuuta , 2009 Share Lähetetty 2. syyskuuta , 2009 Finlandia-maraton (ja muut matkat) Pirkan hölkkä Ja sitten ainakin uimahallit. Tässä ne mihin itse olen käyttänyt, muita voi etsiä täältä: http://smartum.fi/content/fi/11501/10934946/10934946.html. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Lähetetty 2. syyskuuta , 2009 Share Lähetetty 2. syyskuuta , 2009 Ostat talveksi Esport Arenan kymppikerran kortteja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skylihme Lähetetty 2. syyskuuta , 2009 Share Lähetetty 2. syyskuuta , 2009 Tai sitten mä voin ostaa ne sulta... h a l v a l l a ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
KLe Lähetetty 2. syyskuuta , 2009 Share Lähetetty 2. syyskuuta , 2009 Tai sitten mä voin ostaa ne sulta... h a l v a l l a ... Meinaakko esiintyä Marsina, kun niissä kumminkin on hänen nimensä takana? Minäkin saisin niitä enemmän, kuin mitä pystyn käyttämään. Että käyttökohteita oikeastaan kaipaisin minäkin. Uintiharrastusta olen ollut aloittelemassa jo hyvän tovin. Ei ole vaan vielä päässyt oikein alkuun. Link to comment Share on other sites More sharing options...
riopentti Lähetetty 3. syyskuuta , 2009 Share Lähetetty 3. syyskuuta , 2009 Pk-seudulla Ylläs-hiihtoputkeen taitavat käydä, jos en muista ihan väärin... saakohan noilla seteleillä maksaa mukanaan muitakin henkilöitä... :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietari Lähetetty 3. syyskuuta , 2009 Share Lähetetty 3. syyskuuta , 2009 Ei olis mitään vaikeuksia noitten käytössä jos vaan sellaiset olisi..onnenpekat!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
rinieme Lähetetty 3. syyskuuta , 2009 Share Lähetetty 3. syyskuuta , 2009 Netistähän löytyy listat, missä setelit käy. Aika paljon on mahdollisuuksia tarjolla. Meillä jaetaan tyky+ -seteleitä, joilla voi harrastaa liikuntaa, käydä hierojalla tai teatterissa. Ei ole ollut vaikeuksia käyttää. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kkuukkeli Lähetetty 3. syyskuuta , 2009 Share Lähetetty 3. syyskuuta , 2009 Hieronta olisikin hieno juttu, mutta ainakaan Oulun seudulla setelit eivät Smartumin mukaan käy siihen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
poppeli Lähetetty 3. syyskuuta , 2009 Share Lähetetty 3. syyskuuta , 2009 Pk-seudulla Ylläs-hiihtoputkeen taitavat käydä, jos en muista ihan väärin... saakohan noilla seteleillä maksaa mukanaan muitakin henkilöitä... :-) Ei pitäisi voida, sillä setelit ovat henkilökohtaisia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
P70 Lähetetty 4. syyskuuta , 2009 Share Lähetetty 4. syyskuuta , 2009 Itelläni on sama ongelma. Meillä kun ei ole muita kohteita kuin (karkeasti ajateltuna) uimahalli tai keilahalli. Ärsyttää, kun setelit ei käy esimerkiksi urheiluseuran tarjoamiin palveluihin, kuten maratonkoulun vuosimaksu yms. Setelit on näköjään tarkoitettu vain kasvattamaan kuntosalien käyttäjämääriä. ohoh, tulikohan purkauduttua liian kovasanaisesti, no menkööt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Old John Joseph Lähetetty 4. syyskuuta , 2009 Share Lähetetty 4. syyskuuta , 2009 Minulla menee aina iso nivaska hiihtolomalla viikon hissilippuun. Onneksi Pyhäkin ottaa nykyään setelit vastaan. Lisäksi meidän uimahallilla on kuntosali ja sinne kortin voi maksaa liikuntaseteleillä. Ja lasten kanssa käydyt satunnaiset kössipelit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts