Jump to content
Juoksufoorumi.fi

23.2

kurppa
 Share

Recommended Posts

Olis nyt joku aloittanut oikealla treenillä tämän päivän.

Mulla tämmöinen kotikötöstys kun 2/4 lapsesta on kipeänä, ei paljon juoksemaan pääse.

45 min. kotoista hikoilua. Aluksi naruhyppelyä, sen jälkeen tangon kanssa kyykyt, kädet. Lisäksi mahalihakset, selkä, kyljet ja lopuksi kuminauhan kanssa nilkat ja pohkeet.

Ruikutusketjuun voisin pistää kilometrin pituisen viestin, mutta en viitti kun kohta kyllästytte kuitenkin tähän lapsiperheen räkäralliin. Tää on nyt tätä ja joskus toista.

Olis nyt joku aloittanut oikealla treenillä tämän päivän.

Mulla tämmöinen kotikötöstys kun 2/4 lapsesta on kipeänä, ei paljon juoksemaan pääse.

Otan osaa! Tiedän miltä tuo tilanne tuntuu..

Mulla oli mahdollisuus aloittaa päivä "kunnon" lenkillä. Itseopiskelupäivä ja muksut hoidossa. Opiskelu menee näköjään tänne juoksun puolelle! Juoksin tunnin lenkin > 8,5 km >keskisyke 145. Nautin auringonpaisteesta ja omista ajatuksistani.

Nyt on ruvettava opiskelemaan oikeesti. :heilutus :heilutus

Tänään kävin pitkästä aikaa kaverin kanssa lenkillä, noin puolet matkasta kävellen tosin, koska kaverin jalka kipeä ja niinpä ei myöskään juoksukunnossa. Aikaa kului lenkkiin aika tarkkaan 1h 58min, 6,3km juoksua ja 6,5km kävelyä. Oli muuten niin pirun kylmä, eilen olin pukeutunut vähän liiaksikin ja tänään sitten sai tutista oikein kunnolla..

Veikkaan, että kun takaisin kotiin juoksin olisi tullut uusi cooper-ennätys jos joku olisi ollut mittaamassa 12min matkan - jaloissa ei juuri tuntunut, vaikka juoksin niin kovaa kun kintuista lähti (johtuen siitä, että jalat olivat siinä lenkin lopussa aika jäässä ja nälkäkin jo oli -> kiire kotiin). 8) Kävelyosuus mentiin sitten kaverin kanssa hiljaksiin kun juttua riitti..