Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Maratonille harjoittelevia naisia Paloheinän suunnalla?

ahh
 Share

Recommended Posts

• Replies 28
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...

Juoksentelen Keskuspuistossa (Maunulasta käsin) lähes kaikki lenkit, mutta vauhtini taitaa olla hiukan hidasta sinulle; pitkät menevät noin 7:30/km-vauhtia eli 8 km/h. Lienee siis viisaampaa juosta vaikka tuossa Varalan porukassa.

Nyt on kova odotus päällä, että lumet sulaisivat Paloheinän hiihtoladuilta ja Vantaanjoen varrelta. Talven on saanut köpötellä samoja ulkoilureittejä, kohta reittimahdollisuudet moninkertaistuvat! :innostunut

• 8 months later...

vieläkö olette lenkkeilleet Paloheinän ja Pirkkolan suunnalla keskuspuistossa? Ehkä voisimme vielä joskus piakkoin käydä viikonloppuna jopa ihan naisporukassa pitkällä lenkillä, että ehtisimme juoksun lomassa tutustua (PPPP)...

Itse en oikeastaan ehdi lenkille kuin viikonloppuna. Ja takana on kuukausien tauko. Mutta jostain on aloitettava. Varsinkin kun nyt tänä talvena on näin upeat juoksukelitkin :-) Odotan runsasta keskustelua.

Kirsikka

Mä olen kans innokas tulemaan mukaan naisten yhteislenkille. Pidemmät lenkit tulee yleensä juostua tosi hitaasti, olen aina se jota ohitetaan, mutta haluaisin tulla porukkaan juoksemaan olis ihan uusi kokemus. Keskuspuistossa olen muutamaan otteeseen juossut, mut välillä pelottaa että eksyy kun en ole Helsingissä asunnut kuin vasta vuoden verran. Sunnuntaina 12 jälkeen sopii minulle, milloin tavataan ekan kerran? :)

• 2 weeks later...

Hienoa, että vanha keskustelunavaukseni on nostettu esiin! Pitkät yhteislenkit kiinnostaisivat minuakin erityisesti sitten kun hangille ei enää pääse (eli huhtikuussa?). Tulen mielelläni viimeistään silloin mukaan yhteislenkille. Yksityisviestiä voi toki laittaa ennen sitä.