Seppo Lähetetty 28. lokakuuta , 2005 Share Lähetetty 28. lokakuuta , 2005 Nythän tuo rupee jo menemään mielenkiintoseksi kun porukka on vähentyny ja rupee loppupelit lähestymään. Ensimmäiset jaksot jäi melkeimpä kaikki väliin, mutta nyt oon löytäny itteni huomattavasti useammin töllön äärestä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pertsa Lähetetty 28. lokakuuta , 2005 Share Lähetetty 28. lokakuuta , 2005 EVVK Link to comment Share on other sites More sharing options...
icecat Lähetetty 28. lokakuuta , 2005 Share Lähetetty 28. lokakuuta , 2005 EVVK näin myös täällä Link to comment Share on other sites More sharing options...
Holle Lähetetty 28. lokakuuta , 2005 Share Lähetetty 28. lokakuuta , 2005 näin myös täällä Kuin myös...pitäisikö lisätä äänestykseen myös kohta EVVK? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mw Lähetetty 28. lokakuuta , 2005 Share Lähetetty 28. lokakuuta , 2005 Kanada Link to comment Share on other sites More sharing options...
staM Lähetetty 28. lokakuuta , 2005 Share Lähetetty 28. lokakuuta , 2005 Onneksi Seppo aloittaa harjoittelun pienen paussin jälkeen. Ei tee hyvää tuollainen juoksutauko ihmisen psyykkeeseen. Oma vastaukseni: EVVVK Link to comment Share on other sites More sharing options...
karppa Lähetetty 28. lokakuuta , 2005 Share Lähetetty 28. lokakuuta , 2005 Äänestin että Timo tippuu. En vaan tiedä mistä on kysymys. Toivottavasti ei ainakaan mistään korkealta. :loukkaantunut Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maija Lähetetty 28. lokakuuta , 2005 Share Lähetetty 28. lokakuuta , 2005 Siis ketä noi on? Vastaan: Kanada! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mörkkendal Lähetetty 28. lokakuuta , 2005 Share Lähetetty 28. lokakuuta , 2005 Mitäh!! Joko se loppuu? Hohhoijaa.... :wtf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tidus Lähetetty 28. lokakuuta , 2005 Share Lähetetty 28. lokakuuta , 2005 Huoh.. Jos ei asia kiinnosta, niin pitääkö sitten kommentoida? Ei sen puoleen, ei ko. ohjelma voisi minuakaan vähempää kiinnostaa, mutta en silti ala roskaamaan foorumeita turhanpäiväisillä EVVK-kommenteilla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KaisaO Lähetetty 28. lokakuuta , 2005 Share Lähetetty 28. lokakuuta , 2005 Huoh.. Jos ei asia kiinnosta, niin pitääkö sitten kommentoida? Pitää. EVVK. :peukku Link to comment Share on other sites More sharing options...
yksvesku Lähetetty 28. lokakuuta , 2005 Share Lähetetty 28. lokakuuta , 2005 Äänestin Timoa. Mitä, mitä, eikö ota tulta alleen? Kuitenkin istutte kaikki tiukasti töllön ääressä, ettekä vastaa edes puhelimeen, kun ohjelma tulee. Jos nyt ihan totta puhutaan, niin itse tykkään aika paljon kaukosäätimen napeista, enkä yleensä näe ohjelmia alusta loppuun. Sama pätee tähänkin ala-arvoiseen ohjelmaan, mutta siitä huolimatta tiedän ketä äänestettävät ihmiset ovat, joten kaitpa sitä on jonkun verran tullut katsottua. VVK. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vivi Lähetetty 28. lokakuuta , 2005 Share Lähetetty 28. lokakuuta , 2005 Mä luulen, että Minna tippuu. Sitä en osaa sanoa, että kumman mä haluaisin tippuvan, en kauheasti pidä kummastakaan. :smiley Eli onhan totakin valitettavasti tullut hiukan seurailtua, aika vähän siellä mun mielestä kyllä mitään mielenkiintoista/hauskaa tapahtuu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
duke Lähetetty 28. lokakuuta , 2005 Share Lähetetty 28. lokakuuta , 2005 mitkä on kertoimet? :karvinen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts