Jump to content
Juoksufoorumi.fi

HCR 2006

Recommended Posts

Ihmettelin ettei vieläkään ole ketjua Helsinki City Run 2006:ta varten. Jonkun se on aloitettava, näköjään sitten minun.

Eli tähän ketjuun kaikki kyseistä juoksua koskevat jutut: harjoittelusta, fiilistelystä ennen kisaa, kisan aikana, kisan jälkeen...

Avovaimolleni tämän vuoden HCR on SE juttu, ellei sitten lähde vielä HCM:llekin. Päätähtäin on kuitenkin ainakin toistaiseksi HCR, ja sitä varten on kaikki treenit suunniteltu. Itse lähden myös mukaan, oikein numerolappu rinnassa, mutta vain juoksemaan reitin läpi avovaimon kanssa. Roolina siis kannustaja, kirittäjä, vauhdin/aikataulun vahtija ja huoltaja. Odotan kuitenkin tapahtumaa innolla, uskon sen olevan oikea elämys! :kädet

• Replies 322
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tällä tietoa lähtöviivalla ollaan, sillä tästähän on nyt jo tullut ihan perinne... :viheltely Eli viime vuonna olin ekaa kertaa mukana ja se oli silloin myös elämäni ensimmäinen puolikas.

Nyt olisi tavoitteena hurja kahden tunnin alitus... :oops:

Mutta vielä vähän epäröin sillä minua kiinnostaisi myös suunnattomasti

tuo seuraavan viikonlopun Lahden raskaan sarjan SM-puolimara...

Vaan ei vissiin onnistu viikon palautuksella ? Kerrankos tuokin olisi sitten

kokeiltu.

Viime vuonna jo ilmoittauduttu. Tavoitteena parannella vähän viime elokuun ekan puolikkaan aikaa. Ei kehtaa edes sanoa julkisesti tai joutuu "rienauksen" kohteeksi. No, on se mielenkiintoista, et monien mielestä puolikas on lyhyt matka. Itelle se on jo aikas pitkä matka tollai "kilpaa" juosten. No mä ymmärrän hyvin kaikkia kauan juosseita konkareita ja ultraajia. Onhan se heidän mielestään lyhyt matka. :innostunut Kaikki on niin suhteellista. Siellä siis lähtöviivalla eka kerran tänä vuonna.

Ilmoittautuminen hoidettu. Ennen näitä vammajuttuja mä vuonna 2003 juoksin kokonaista kaksi puolimaratonia (eka 2:26 ja toinen 2:09). Nyt on tarkoitus pikku hiljaa päästä mukaan tähän pidempien matkojen juoksemiseen. Treenailtu on varovasti ja kroppaa kuunnellen´.

Mä oon miettinyt tavoitteitani tälle vuodelle ja se on kyllä minulle selvää, että tämä ei ole mikään ennätystenrikkojaisjuoksu. Oon aatellu, että tuollainen 2:20 voisi olla aika hyvä tavoite, mutta jos mä selviän hyvillä mielin ja kropassa (mukaan lukien leikattu takareisi) hyvä olo, on kisa menestys.

Paljon on kummiskin vielä juostava, että ollaan lähtöviivalla valmiita. Ja nyt vasta alkaa päästä kunnolla juoksuaskeleeseen kiinni, kun nuo lumet vihdoin sulaa.

Riina

Samoin Kuin ketjun aloittaja Jussilla. Numerolappu rinnassa mutta vaimon

kanssa läpi.. HCM minulla sitten se "päätapahtuma" ja kait tuolla Vantaalla vois rutistaa ainakin puolikkaan.

Mukava huomata että muutkin Seppolaiset ovat saaneet siippansa ilmoittautumaan mukaan.....Saas nähdä kuka on se joka ensimmäisenä "saa" anopin mukaan puolikkaalle :valmentaja