Jump to content
Juoksufoorumi.fi

21.3.


Reepu

Recommended Posts

  • Replies 28
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

loistava kevätaamu.

Minä kutsuisin tätä loistavaksi talvipäiväksi!

Kolin laduille oli eilisen jälkeen satanut 20 senttiä puhdasta, valkeaa lunta. Täällä se on niin vähän, ettei latukonetta kannata käynnistää.

No, onneksi pari hiihtäjää oli mennyt ennen minua, niin ei tarvinnut ihan umpihankeen edetä.

16 km - 2 h - avg 113

Link to comment
Share on other sites

Vantaan marareitin maisemissa 10 km + 1 km reipasta kävelyä. Sekä myös itse lenkillä välillä pistin kävelyksi.

10 km / 69:30 / avg. 147

Nivuset vielä vähän vinoilee...mutta jos vaan malttaa varovasti ottaa, niin oikealla tiellä ollaan. On tässä se hyvä puoli, kun lähdetään taas nollasta, niin sykkeitä on kiva seurailla, että miten kehitys etenee. Ja lähtöpaino hiukan korkeahko totuttuun eli 78 kg. Kesällä tavoite 68 kg :o)

Link to comment
Share on other sites

6km, 40min. Vastatuuleen juostiin taas takasinpäin tullessa, mutta mikäs siinä oli hiljaa hölkötellessä. Odotan innolla perjantaita, kun ovat Intersportiin saaneet taas Polar RS200sd sykemittarin myyntiin niin käydään sellainen hakemassa (joku oli just ostanut viimeiset pois kun käytiin viimevkonloppuna..). :innostunut

Link to comment
Share on other sites

Pakkanen ei tunnu enää missään, ainoastaan huonokuntoiset ja jäiset tiet rajoittaa. Vedot jätin viime viikolla tekemättä, kun en uskaltanut juosta lujaa(?) jäisellä pyörätiellä.

Tämän viikon vedot ajattelin jättää lauantaille, jos silloin pääsisi ulos "lämpimään" aikaan.

Tänään tasavauhtista 1 h, n. 9 km, syke ka 155.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Ketjua lukevat   0 members

    • Ketjua ei tällä hetkellä lue kukaan jäsenistä

  • Kaikista tuotteista -5% koodilla SEPPO (affiliatelinkki)

     

    Screenshot 2022-10-17 at 12.33.21.png

     

     

×
×
  • Luo uusi...

Important Information

Terms of Use ja Privacy Policy