Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Kullervo maraton 26.09.2009

Recommended Posts

Avataanpa ketju jo tällekin tapahtumalle. Näyttää kilpailukalenterin mukaan ainakin neljä palstalaista suunnittelevan maratonin juoksemista Joutsenossa. Hienoa, kun saadaan taas apuja toisiltamme. Tapahtuma on hyvin järjestetty ja reitti mukavan tasainen. Myös sää on suosinut -ainakin kahtena edellisenä vuonna, kun olen mukana ollut.

Treenaillaan ja n. kolmen kuukauden päästä tavataan:)

http://personal.inet.fi/urheilu/jaska.lehtonen/MARATON.HTM

Muokattu

• Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• 1 month later...

Nostetaanpa tätä ketjua, sillä edullisimman ilmoittautumisen takaraja lähestyy:

Viim. 16.8. maraton 35 € (JK 33 €) ja puolimaraton 25 € (JK 23 €), viim. 16.9. maraton 40 € (JK 38 €), puolimaraton 30 € (JK 28 €).

Päätin juosta kokomatkan, kun puolikkaalle tarvittavat vauhtitreenit ei oikein houkuta. Yritän uudelleen tavoiteaikaa, joka jäi Lahdessa saavuttamatta.

Tarkoitus oli ensin lähteä Kullerwon puolikkaalle tavoittelemaan uutta ennätystäni. Sitten terveysongelmat iskivät joka puolelta päälle ja luovuin ajatuksesta. Päätin lopulta kuitenkin lähteä juoksemaan sinne puolikkaan mutta en aseta mitään muuta tavoitetta kuin päästä maaliin. Olen siis tyytyväinen, jos pystyn juoksemaan puolikkaan läpi näiden kaikkien terveysongelmien kanssa. Eli täällä yksi seppolainen lisää Kullerwossa :)

• 2 weeks later...

Yllättäen aukesi tilaisuus viettää viikonloppu Imatralla 25-27.9. Tulen ilman muuta juoksemaan Joutsenoon ja matkana maraton. Jalka voi melko hyvin ja viime su. meni 32km hitaasti ja siksi kevyesti aikaan 3.30h. Voisin tähdätä tuollaiseen 4.30h. aikaan? Siinä vauhdissa voi olla loppumatkasta vähän yksinäistä,sillä Joutsenossa juostaan usein kovaa,mutta kait jokunen "hölkkääjäkin" matkalle lähtee?

Ja kuntohan ei salli.

Onpa harmi.

Nyt onkin ilmeisesti viimeinen kerta, kun Joutsenossa juostaan vanhalla tutulla reitillä. Kuutostien perusparannuksen yhteydessä kevyen liikenteen alikulku muuttuu Ahvenlammen risteyksen kohdalla eri paikkaan, joten maratonreittiäkin pitää rukata.

• 2 weeks later...

Lähes täydellinen keli.Toivottavasti tuo pitää! Olen tulossa Joutsenoon ja tämä olisi ensimmäinen mara melkein 1,5- vuoteen,kun olen toipunut jalkavammoista.Kiva jos sää suosii? Ehtiihän se vielä muuttua moneen kertaan,mutta läpi mennään oli keli mikä hyvänsä.Vantaa -06 ja -07 karaisi hieman ainakin sadekelille.