Jump to content
Juoksufoorumi.fi

pe 26.6

Share

Recommended Posts

Läm 2km@5,49, ave 126

Vk-3km@4,52, ave 149

vk-3km@4.44, ave 153

Verr 2km@5.50, ave 142

Yht 10km@5.12, ave 145

Ai nii klo 6 leposyke hetken 36 ja yli 3min 37, vaikka alle 6h yöunet.

Ei ole roppa vieläkään valmis vk lenkkiin aamusta, paikat aukes vasta lopussa. No perheellisen on juostava salaa aamuyöstä ;=) Ja oli viileetä, se oli hyvä!!

Kävin puistossa juoksemassa. Viimeinkin kiva juosta taas vauhdilla, viimeaikaisten köpöttelyjen sijaan! Voisiko joku valaa muhun uskoa, että köpöttelyt kannattaa (lue: max 132 syke)!

Tosin sen puolesta puhuu se, että ihmettelin itsekin miten kovaa tässä pitää oikein juosta, että syke pysyy yli 150.. ;)

Onnistuin tuhoamaan vahingossa Suunnosta login, mutta onneksi katsoin statistiikan ennen sitä.

7,39km

6.39 min/km vauhti

Keskisyke 157

Aika: 45 minsaa

Juoksun jälkeen olo hyvä!

EDIT: Vilkaisin päiväkirjasta sairasen vauhtia, ja ei tuo mun vauhti nyt niin huimalta tunnukaan.. ;) Tosin jos laskee vauhtia per kilogramma, mä taidan voittaa.. ;)

EDIT: Vilkaisin päiväkirjasta sairasen vauhtia, ja ei tuo mun vauhti nyt niin huimalta tunnukaan.. ;) Tosin jos laskee vauhtia per kilogramma, mä taidan voittaa.. ;)

Vauhti on suhteellinen käsite, nimittäin minut ohitti yyterinsuoralla helevetinkeppeellä askeleella joku paikallinen ajokoira (2 jalkanen)

Eli ei kannata masentua ja sen taas mie oisin voittanu kg/vauhti kisassa ;)

Painoa on nyt 92