Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Tri-lehtiä?

poppeli
 Share

Mitä triathlonlehtiä tilaat ja/ tai luet?  

11 ääntä

1. 1. Mitä triathlonlehtiä tilaat ja/ tai luet?

• Triathlete Magazine
      4
    • 220 Triathlon Magazine
      2
    • Inside Triathlon
      0
    • Muu, mikä?
      5

Recommended Posts

• 3 weeks later...

1. Triathlete mag nettiversiona (pelittää ihan ok, ja hinta on tänne pohjan perukoille melkoisen halvempi).

2. Triathlon PLUS paperisena, olin mainonnan uhri, kun jo kolmatta vuotta tilauksessa olevan Procycling:in sivuilla oli mainos... Ihan ok, aikas brittipainotteinen kylläkin. En varmaan tilaa uudestaan, vaan laitan rahani tuon Triathleten paperiversioon... ...ehkä :undecided:

-Samppa

• 2 years later...

Uppista! Tuleeko Triathlete Europe lehti jollekin, eli mikä on lehden taso? Hinta ainakin vaikuttas edulliselta, nimittäin 44,95€ / 12 numeroa. Tähän saa sitten suositella muitakin lehtiä. Onko nämä ulkomailta tilatut lehdet tullut perille ihan ok? Mittään lehtiä en oo ulkomailta tilannut ikinä, joten semmonenkin tuli mieleen, että eihän näissä tilaus jatku automaattisesti, koska tässähän pitää maksaa aina koko vuosi etukäteen?

T: Juntti :sign0163:

Joo mulle on tullut tuo Tri-europe vuoden verran. Ihan OK lehdeltä vaikuttaa, jutut pitkälti samoja kuin jenkkiversiossa ja osa jutuista on aikaisemmista Inside Triathlon lehdistä (en tiedä onko samat jenkki Triathletessakin). Kisaselosteissa, teami/atleettikuvauksissa on havaittavissa UK painotusta. Lieneekö myös olympiamatkan jutut (joita en niin jaksa lukea...) myös UK suunnalta tulleita?

Lehdet on tulleet perille OK ja veikkaisin että sieltä tulee kohta lasku/tarjous tilauksen uusimisesta.

Minulle on tullut myös Triathlete europe versio vuoden verran. Eniten olen tykännyt fiilistelykuvista kisoista (huippulaatuisia!) ja aika usein on tosi hyviä lääketieteellisiä tri-artikkeleita. Brittikeskeisyys hieman häiritsee, kun tuloksissa on jotain paikallisten kyläkisojen juttuja ja brittien olympiamatkojen kavereiden edesottamuksia ruoditaan olan takaa. Katsotaan millainen jatkotarjous tulee, mutta tod näk jatkan kuitenkin tilausta. Samaa mieltä tosin kuin Jupis tuosta jälkijättöisyydestä, eli aivan ajan hermoilla tuolla ei pysy, jos sitä tavoittelee. Osa artikkeleista kierrätetty muualta ja kun ottaa julkaisusyklin ja välillä yllättävän pitkät postin toimitusajat niin huomaa lukevansa usean kuukauden takaisia asioita.

Tilasin myös vuosi sitten samaisen lehden (taisi olla 18 numeron tarjous, joten jokunen vielä tulematta) ja olen kyllä ollut tosi tyytyväinen lehden sisältöön. Aika paljon olen lentokentiltä ostanut aikaisemmin irtolehtiä ja _minun_ mielestäni Triathlete europe pitää sisällään eniten luettavaa. Monissa muissa lehdissä (Triathlon plus, Triathlete's world) on lähes pelkkää värikästä mainoskuvaa sivu tolkulla ja itse tekstit on hyvin kevyitä ja heppoisia. Tuo on totta, että nuo UK-kisaraporttiosiot on kyllä meikäläisille turhia, muissa lehdissä on sitten vastaavat kisaraportit jenkkilästä, että sikäli. Jatkan kyllä tilausta, jos helposti onnistuu, kauhean vaikea sieltä on ollut vaan sähköpostitse saada mitään ohjeita miten tuo menee käytännössä sitten kun viimeinen numero on kolahtanut laatikkoon.

• 2 weeks later...