Jump to content
Juoksufoorumi.fi

Rykäisy 23.6.2009

poppeli
 Share

Recommended Posts

Kiitos järjestäjille Rykäisystä, joka kisattiin 23.6. kello 18.00 alkaen Vantaan Kuusijärvellä.

Sää helli, vesi oli lämmintä, katselijoita ainakin 300, osallistujien joukossa ulkoministeri ja sain kaiken huipuksi puristettua oman ennätyksen. Edellinen tulos parani yli 5 minuuttia! Taitaa olla edellisen tuloksen huonoudella vaikutusta merkittävään tuloskehitykseeni. :viheltely:

Näitä lisää!!:icon_pidu:

Valtava oli raasto taas ja raastajien määrä viivalla 50kpl!!

Hienossa kelissä ja kovassa seurassa tuli puristettua pari minuuttia ennätyksestä lukemiin 1:07:57.

Erityisesti pyöräilyn vauhti oli parasta mitä olen ikinä ajanut.

Tuntui kyllä äärimmäisen pahalta :smiley: ja vieläkin fiilikset että sisäelimetkin tais mennä epäjärjestykseen transition huumassa.

Ei ollut säässä moittimista! Olisinpa ollut mukana...

Eihän näitä juttuja pysty lukemaan ilman että alkaa pakottava tarve päästä kisaamaan.

Saa nähdä pääsiskö seuraavaan jo mukaan. Uinnista ei tule kyllä yhtään mitään, eikä juoksustakaan. Mutta työmatkapyöräily on mahdollisesti kantanut hedelmää..:ballchain:

Valtava oli raasto taas ja raastajien määrä viivalla 50kpl!!

Hienossa kelissä ja kovassa seurassa tuli puristettua pari minuuttia ennätyksestä lukemiin 1:07:57.

Erityisesti pyöräilyn vauhti oli parasta mitä olen ikinä ajanut.

Tuntui kyllä äärimmäisen pahalta :smiley: ja vieläkin fiilikset että sisäelimetkin tais mennä epäjärjestykseen transition huumassa.

Sä kyllä ajat tosi kovaa.

Oltiin siinä samassa porukassa se vajaa viimeinen kierros enkä olisi itse pystynyt hetkeäkään ajamaan keulassa. Sykkeet eivät käyneet kertaakaan alle 170:n (mikä on minulle pyöräillessä jotain anakynnyksen luokkaa) ja joka kerta kun nostin perseeni satulasta molemmat pohkeet alkoivat krampata. Että kunnioitusta vauhdillesi. Ehkä itse jaksan vielä joskus samaa.

Oli se keskari kuitenkin 37.6km/h koko pyöräosuudelle. Tein mielenkiinnosta tällaisen.

Oli kyllä hyvää harjoitusta Kiskoa varten... Juoksun alun 3:40/km tuntui ihan kohtuulliselta (lue: kauhealta mutta ei kuolettavalta) ennen sitä takasintulon ylämäkeä. Näitä kovan pyörän jälkeisiä juoksuja ei voi koskaan saada liikaa alle. Ovat todella tärkeää luonnekasvatusta ainakin itselleni. Noissa tulee aina normaaliin juoksuun verrattuna kaikki mahdollinen ikävä alkaen tuskaisista vatsanseudun pistoksista ja päätyen pahimmillaan totaaliseen reisilihasten pettämiseen jossain sopivassa viimeisessä ylämäessä.

Muokattu
Lisäsin linkin

Sä kyllä ajat tosi kovaa.

Oltiin siinä samassa porukassa se vajaa viimeinen kierros enkä olisi itse pystynyt hetkeäkään ajamaan keulassa. Sykkeet eivät käyneet kertaakaan alle 170:n (mikä on minulle pyöräillessä jotain anakynnyksen luokkaa) ja joka kerta kun nostin perseeni satulasta molemmat pohkeet alkoivat krampata. Että kunnioitusta vauhdillesi. Ehkä itse jaksan vielä joskus samaa.

Joo, se oli se Stubinaattorin juna.. heh hhe

Sykkeet oli kyl mullakin melko infernaaliset, keskisyke pyörässä ja juoksussa 185 joka menee reippaasti anakynnyksen päälle (max 206) Keskariksi mulle väitti pyöräilyssä 38,7km/h.

Päätin yrittää iskeä mäissä kun koko letkan vauhti alkoi niissä hiipumaan.

Juoksun alku oli sitten melko kauhea, molemmat pohkeet meinasivat krampata alkumatkasta ja tuntui että en pääse edes sillalle saakka. Siinä vaiheessa taisitkin sitten kadota horisonttiin edessäni :kumarrus: ja pelkäsin että koko letka painaa samalla ohitse. Kurrkuakin kuivasi kun ei oikein ehtinyt juoda pyöräilyn tiimellyksessä.

Noh, sain sit flown kuitenkin päälle paluumatkalla ja enempää ei väkeä takaa lappanut ohitse.

Joo, se oli se Stubinaattorin juna.. heh hhe

Sykkeet oli kyl mullakin melko infernaaliset, keskisyke pyörässä ja juoksussa 185 joka menee reippaasti anakynnyksen päälle (max 206) Keskariksi mulle väitti pyöräilyssä 38,7km/h.

Päätin yrittää iskeä mäissä kun koko letkan vauhti alkoi niissä hiipumaan.

Juoksun alku oli sitten melko kauhea, molemmat pohkeet meinasivat krampata alkumatkasta ja tuntui että en pääse edes sillalle saakka. Siinä vaiheessa taisitkin sitten kadota horisonttiin edessäni :kumarrus: ja pelkäsin että koko letka painaa samalla ohitse. Kurrkuakin kuivasi kun ei oikein ehtinyt juoda pyöräilyn tiimellyksessä.

Noh, sain sit flown kuitenkin päälle paluumatkalla ja enempää ei väkeä takaa lappanut ohitse.

Joo se Stubbinaattorin juna oli kyseessä. Melkein kuin Joroisilla? :) Sää vain oli parempi.

Miten muuten toi juoksureitti oikeasti menee? Tarkoitan sen jälkeen, kun ollaan tultu vanhalta lahdentieltä ja lähdetty kiertämään pitkospuita pitkin itse Kuusijärveä ympäri. Vielä tarkemmin tarkoitan sitä, kun ollaan kierretty niistä kolmesta käännöksestä se kaukaisin ja saavutaan takasin siihen järven varrelle.

Siinähän on heti sen kaukaisimman mutkan jälkeen - siis se mistä erikseen aina mainitaan ennen Rykäsyn alkua - kun ensin tulee pieni vasemmalle kääntyvä ylämäki, mahdollisuus mennä kahta eri reittiä sinne Kuusijärven hiekkarannalle. Toinen lähtee vasemmalle alas ihan Kuusijärven viereen ja sitten tulee siitä. Toinen lähtee ylämäkipainotteisesti vähän oikealle ja laskee sitten alas.

Tarkemmin ajateltuna tuo oikealle lähtevä tie ei yhdisty siihen vasemmalle lähtevään tiehen vaan jatkaa sitten eteenpäin. Siinä on kuitenkin yhdessä kohtaa oikealle lähtevän tien laskettua vasemmalle lähtevän tasalle mahdollisuus astua oikealle lähtevältä tieltä vasemmalle.

Miten tässä nyt olisi pitänyt juosta? Jos nyt tuosta selostuksestani edes sai mitään selvää.